اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

انتقاد کاپیتان بنه‌گز از مسئولان تنگستان؛

مسئولان تنگستان به داد کارگر بنه‌گز نمی‌رسند

کاپیتان تیم فوتبال کارگر بنه گز گفت: ما هم زندگی داریم، تازه ازدواج کرده‌ام و با انبوهی از مشکلات روبرو هستیم، چرا هیچ کدام از مسئولان تنگستان پا پیش نمی‌گذارند و به داد تنها تیم فوتبال شهرستان نمی‌رسند.

مسئولان تنگستان به داد کارگر بنه‌گز نمی‌رسند

سجاد مشایخ امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از وضعیت مالی تیمش و شرایط بحرانی کارگر انتقاد کرد.

مشایخ گفت: چندین سال است در تیم‌های مختلف و بزرگ بوشهری بازی کرده‌ام، شاهین و ایرانجوان را هم تجربه کرده‌ام اما شرایط امسال تیم کارگر بنه‌گز واقعاً غیر قابل باور است، با کلی زحمت از لیگ سنگین و طاقت‌فرسای سه به لیگ دو صعود کردیم دلمان خوش بود که یک سهمیه به استان اضافه شده اما انگار بعضی‌ها فقط برای عکس گرفتن وقت دارند.

کاپیتان کارگر بنه‌گز ادامه داد: 6 ماه از آغاز مسابقات گذشته، یک ریال هم از باشگاه نگرفته‌ام شرایط عالی‌نژاد را درک می‌کنم و تاکنون هم به این مرد حرفی از پول نزده‌ام چراکه می‌دانم هر چه داشته گذاشته اما ما هم زندگی داریم، تازه ازدواج کرده‌ام و با انبوهی از مشکلات روبرو هستیم، چرا هیچ کدام از مسئولان تنگستان پا پیش نمی‌گذارند و به داد تنها تیم فوتبال شهرستان نمی‌رسند.

مشایخ تصریح کرد: ما فوتبال بازی می‌کنیم به آن عشق می‌ورزیم اما و حتی پیروز می‌شویم و یا به دسته بالاتر صعود می‌کنیم پسوند تیم ما نامش تنگستان از استان بوشهر است.

کاپیتان کارگر بنه‌گز بیان کرد: دریافتی بعضی از بچه‎ها یک میلیون تومان آن هم در طول 6 ماه بوده، با پایین‌ترین قراردادها حاضر شده‌اند بازی کنند اما همین هم به دستشان نمی‌رسد مگر یک نفر (عالی‌نژاد) چقدر می‌تواند پول دربیاورد و خرج تیم کند.

وی تیمش را با تیم‌ ساری که روز گذشته با آنها بازی داشته‌اند مقایسه کرد و گفت: بچه‌های ما غیرت کردند تا بردیم، انصافاً در آن زمین و شرایط بارانی بردن یک تیم شمالی که از 3 روز قبل به بوشهر آمده و هیچ دغدغه مالی ندارد شاهکاری بود که بچه‌های ما انجام دادند عباس سرخاب با آمدنش تحول خوبی در تیم ایجاد کرد او بازیکن بزرگی بوده و تجربه حضور در سطوح مختلف فوتبال را دارد، مهم‌تر از همه اینکه بدون هیچ چشم‌داشتی سرمربی کارگر بنه‌گز شده است.

مشایخ در پایان خاطرنشان کرد: فوتبال در استان بوشهر عشق و زندگی مردم بوده و خواهد بود نمی‌دانم با چه زبانی بگویم اما اکنون که استاندار بومی وارد استان شده، ایشان به ورزش و بخصوص فوتبال ویژه‌ای داشته باشد. 

انتهای پیام/66006/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول