اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار برازجان:

شهرداری برازجان 80 میلیارد ریال بدهی دارد

شهردار برازجان گفت: شهرداری برازجان 80 میلیارد ریال بدهی دارد.

شهرداری برازجان 80 میلیارد ریال بدهی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، ماشاالله احمدی ظهر امروز در دیدار نماینده مردم دشتستان با مردم محله خضر برازجان اظهار داشت: همواره به دنبال کار و ارائه خدمات به مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی هستیم و اولویت ما کمک به مردم در محلات فقیرنشین و قدیمی شهر است.

شهردار برازجان افزود: پل رودخانه فصلی آردو در این محله نیاز به 20 میلیارد ریال اعتبار دارد و در صورتی که 70 درصد این مبلغ در کمیته برنامه‌ریزی یا شرکت آب منطقه‌ای مصوب شود، عملیات اجرایی آنرا آغاز خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه شهرداری نهادی ضعیف از نظر مالی است، تاکید کرد: شهرداری برازجان با بدهی 80 میلیارد ریالی ماهانه 6میلیارد ریال حقوق و مزایا به کارکنان و کارگران خود پرداخت می‌کند.

احمدی در ارتباط با اصلاح و حصارکشی رودخانه‌های فصلی درون شهر گفت: اگر سالانه حدود 50 درصد از اعتبارات مربوطه را به ما اختصاص دهند، آنها را اصلاح می‌کنیم.

شهردار برازجان تصریح کرد: برای آسفالت کوچه‌ها در سال جاری مبلغ یک میلیارد و 500 میلیون ریال در اختیارداشتیم اما پس از سه دفعه برگزاری مناقصه موفق به جذب پیمانکار به دلیل گرانی آسفالت و عدم استقبال پیمانکاران نشدیم.

این مسئول ادامه داد: کارخانه آسفالت شهرداری برازجان به دلیل نداشتن فیلتر تصفیه هوا چندین سال در تعطیلی به سر می‌برد که قابل قبول نیست و راه‌اندازی این کارخانه را در اولویت کاری خود قرار داده‌ایم.

احمدی بیان کرد: خدمت‌رسانی در مناطق محروم و دورافتاده شهر در دستور کار قرار دارد و در این مسیر از همه توان و ظرفیت موجود بهره می‌بریم.

انتهای پیام/2452/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول