اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی قلعه‌گنج خبر داد

دستگیری اعضای باند 6 نفره سرقت در قلعه‌گنج

فرمانده انتظامی شهرستان قلعه‌گنج از دستگیری اعضای شش نفره باند سرقت موتورسیکلت و کشف 14 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

دستگیری اعضای باند 6 نفره سرقت در قلعه‌گنج

به گزارش خبرگزاری فارس از قلعه‌گنج، علی پرنگ پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی قلعه‌گنج در پی وقوع چند فقره سرقت موتورسیکلت به شیوه مشابه، تحقیقات خود را برای شناسایی سارق یا سارقان آغاز و به سرنخ‌هایی دست یافتند.

وی با اشاره به پیگیری‌های شبانه‌روزی و تجسس‌های پلیس بیان کرد: ماموران انتظامی با انجام اقدام اطلاعاتی به سرنخ‌هایی دست یافتند که منجر به شناسایی پنج مظنون اصلی پرونده و دستگیری آنها در عملیات ضربتی روز گذشته شد.

فرمانده انتظامی شهرستان قلعه‌گنج بیان داشت: در بازجویی‌های به عمل آمده، متهمان در ابتدا منکر هر گونه عمل خلاف قانون شدند، اما با مشاهده مدارک و مستندات موجود لب به اعتراف گشوده و به 14 فقره سرقت موتورسیکلت، احشام و لوازم کشاورزی اعتراف کردند.

پرنگ با اشاره به ادامه اقدامات اطلاعاتی ماموران انتظامی و شناسایی هم‌دست سارقان دستگیر شده، گفت: یک مالخر نیز در این ارتباط دستگیر و از مخفیگاه وی مقدار زیادی لوازم اوراق شده موتورسیکلت سرقتی کشف شد.

وی خاطرنشان کرد: پرونده به همراه اعضای شش نفره این باند سرقت به مرجع قضایی ارسال شد.

انتهای پیام/2655/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول