اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی خبر داد

دستگیری عامل اذیت و آزار کودکان در مشهد

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی از دستگیری عامل آزار و اذیت کودکان در مشهد خبر داد.

دستگیری عامل اذیت و آزار کودکان در مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، حسین بیدمشکی گفت: در پی اعلام شکایت والدین سه دختر بچه مبنی بر اینکه کودکان آنها در کلاس‌های ورزشی ثبت‎نام و از سوی مربی برگزار کننده کلاس‌ها مورد آزار و اذیت قرار گرفته‌اند با توجه به حساسیت و اهمیت موضوع، کارآگاهان پلیس آگاهی به طور ویژه برای پیگیری پرونده وارد عمل شدند.

وی با بیان اینکه کارآگاهان پلیس آگاهی در این عملیات متهم 60 ساله پرونده را دستگیر کردند، خاطرنشان کرد: متاسفانه بنابر اظهارات شاکیان پرونده، متهم ادعا کرده که برای تمرینات بیشتر باید کودکان به خانه‌ وی بروند و با سوءاستفاده از اعتماد خانواده‌ها فرصت چنین اقدام مجرمانه و وقیحانه‌ای را پیدا کرده است.

وی تصریح کرد: تحقیقات پرونده با دستورات صریح مراجع قضایی آغاز شده و من هم به خانواده‌ها توصیه می‌کنم هوشیاری و مراقبت آگاهانه‌ای در مورد فرزندان خود داشته باشند و در برنامه‌ریزی برای اوقات فراغت و استفاده از کلاس‌های ورزشی با استعلام و تحقیقات بیشتری تصمیم‌گیری کنند.

انتهای پیام/2202/ی/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول