اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور جمعی از مسئولان

مدیرعامل جدید جمعیت هلال احمر استان قم معرفی شد

مراسم تجلیل از خدمات علیرضا ظهیری مدیرعامل اسبق جمعیت هلال احمر استان قم و معرفی محمد گلفشان به عنوان مدیر عامل جدید این جمعیت پیش از ظهر امروز در سالن جلسات جمعیت هلال احمر قم برگزار شد.

مدیرعامل جدید جمعیت هلال احمر استان قم معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در مراسم تودیع و معارفه مدیران عامل جمعیت هلال احمر استان قم محمدتقی خانی مشاور رئیس جمعیت هلال احمر کشور، سیدرضا رئیس‌کرمی معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر کشور، جمعی از مسئولین استان قم و مسئولین جمعیت هلال احمر استان مرکزی حضور داشتند.

در ابتدای مراسم محمدتقی خانی مشاور رئیس جمعیت هلال احمر کشور ضمن تشکر از زحمات علیرضا ظهیری مدیرعامل سابق جمعیت هلال احمر استان قم گفت: خدمت در بعضی سازمان‌ها معنویت ویژه‌ای دارد و جمعیت هلال احمر جزو ارگان‌هایی است که خدمت در آن توفیق الهی می‌خواهد.

وی عنوان کرد: آقای ظهیری توفیق بسیار زیادی داشته‌اند که در این سازمان و در شهر مقدس قم خدمت کرده‌اند.

تقی‌خانی افزود: دکتر گلفشان از چهره‌های خدومی هستند که شاهد سابقه فعالیت او در سازمان‌های مختلف بوده‌ایم و مطمئنم با تلاشی که دارند می‌توانند در این مسئولیت جدید موفق باشند.

در ادامه دکتر سید رضا رئیس‌کرمی معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر کشور با بیان اینکه متولد قم بوده و ساکن قم است و ارادت خاصی نسبت به قمی‌ها دارد، گفت: استان قم به دلایل گوناگون از جمله قرار گرفتن در مسیر عبور استان‌های مختلف و برگزاری مراسم‌ میلیونی در ایام مختلف در این شهر از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی افزود: یکی از مسائلی که در مراسم امروز بسیار مهم است انتخاب یک مدیر مناسب از درون خود جمعیت هلال احمر بوده که می‌تواند به پیشبرد اهداف جمعیت هلال احمر قم کمک کند.

در ادامه علیرضا ظهیری مدیرعامل سابق جمعیت هلال احمر قم گفت: در روایت داریم که اگر قرار باشد خداوند عمل نیکی را قبول کند باید چاشنی آن خدمت به مردم باشد تا مورد قبول قرار گیرد.

وی با بیان اینکه در تمام دستگاه‌های نظام جمهوری اسلامی خدمت نهفته است، گفت: اما بعضی از خدمات شیرینی خاصی دارد و هلال احمر سازمانی است که به افراد حادثه‌دیده بدون توجه به مسائل سیاسی قومی و فرهنگی کمک می‌کند.

در ادامه رسول خامه‌یار رئیس هیئت مدیره جمعیت هلال احمر قم ضمن تبریک به آقای گلفشان و تشکر از زحمات آقای ظهیری گفت: قم با وجود جایگاه ویژه‌ای که دارد ولی از نظر امکانات بسیار ضعیف است و نداشتن بالگرد و همچنین یک ساختمان مناسب و مقاوم در برابر زلزله بخشی از مشکلات جمعیت هلال احمر شهر قم است.

در ادامه این مراسم، گلفشان مدیرعامل جمعیت هلال احمر قم در سخنانی ضمن تشکر از آقای ظهیری و مدیران عاملی که قبل از وی این سمت را عهده‌دار بوده‌اند، گفت: بهترین نیروهای استان در جمعیت هلال احمر قم حضور دارند و این مسئله را بارها نشان داده‌اند.

وی افزود: امیدوارم در مدت کوتاهی تعداد امدادگران قم را به حدی تقویت کنیم که خیالمان از نظر نیروی امدادی در مواقع بحرانی راحت باشد.

گفتنی است، در پایان مراسم با اهدای لوح تقدیری از طرف دکتر محمد فرهادی رئیس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران از زحمات علیرضا ظهیری تقدیر و تشکر شد.

انتهای پیام/2258/م40/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول