اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس فنی و حرفه‌ای باشت خبر داد

رتبه نخست استانی باشت در برگزاری کلاس‌های آموزش فنی و حرفه‌ای

رئیس فنی و حرفه‌ای باشت از رتبه نخست استانی شهرستان باشت در برگزاری کلاس‌های آموزش فنی و حرفه‌ای خبر داد.

رتبه نخست استانی باشت در برگزاری کلاس‌های آموزش فنی و حرفه‌ای

به گزارش خبرگزاری فارس از باشت، آیت‌الله محمدی‌مفرد ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: فنی و حرفه‌ای شهرستان باشت در سال جاری به لحاظ راه‌اندازی کلاس‌های آموزشی حرفه‌های مختلف در سطح استان بیشترین اخذ حرفه را داشته و رتبه نخست را در این زمینه دارد.

رئیس اداره فنی و حرفه‌ای شهرستان باشت با بیان اینکه این استقبال در شهرستان باشت در رشته‌های فنی بسیار رضایت‌بخش و رو به افزایش بوده، اذعان کرد: به علت استقبال خوب مردمی از کلاس‌های آموزشی در سطح شهرستان توانسته‌ایم با رایزنی‌های انجام گرفته با مسئولان استانی، آموزش سه حرفه دیگر را طی یک ماه گذشته دریافت و آغاز به فعالیت کنند.

وی ادامه داد: سه رشته کامپیوتر، plc و کشاورزی از جمله رشته‌هایی است که توانسته‌ایم با اخذ آن از استان آغاز به ثبت‌نام و شروع دوره‌های آموزشی برای متقاضیان داشته باشیم.

این مسئول خاطرنشان کرد: این مرکز تمام تلاش خود را برای خدمت‌رسانی از طریق آموزش مباحث علمی مورد نیاز در جامعه امروز برای عموم مردم به کار خواهد گرفت و در این راستا تعامل و همکاری سایر ادارات و دستگاه‌ها می‌تواند کمک بزرگی برای فنی و حرفه‌ای شهرستان باشت باشد.

محمدی تصریح کرد: این مرکز همچنین کلاس‌های آموزشی تحت عنوان کمک برقکار ساختمان برای معتادان بهبود یافته در شهرستان را برگزار کرده که با استقبال خوبی روبه‌رو شده است و تاکنون بیش از 20 نفر ثبت‌نام و در این دوره‌ها شرکت کرده‌اند.

رئیس اداره فنی و حرفه‌ای شهرستان باشت ضمن تقدیر از فرماندار و امام جمعه شهرستان باشت به جهت همکاری و تعامل با این اداره در راستای رفع مشکلات این دستگاه گفت: از مدیران و مسئولان استانی تقاضا داریم که نسبت به مشکلات موجود فنی و حرفه‌ای باشت توجه ویژه و جدی داشته باشند تا ضمن هموار شدن مشکلات آموزشی؛ نسبت به مجهز کردن آن اقدام شود.

وی یادآور شد: این اداره در صورت ایجاد فضای بیشتر برای کارگاه‌های آموزشی قادر به برگزاری کلاس‌ها و دوره‌های بیشتری خواهد بود.

انتهای پیام/82009/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول