اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان خبر داد

حضور 2 هزار زنجانی در آزمون‌های ادواری فنی و حرفه‌ای

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان گفت: از ابتدای سال تاکنون 2 هزار نفر در آزمون‌های ادواری فنی و حرفه‌ای استان زنجان شرکت کردند.

حضور 2 هزار زنجانی در آزمون‌های ادواری فنی و حرفه‌ای

قاسم صیادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: سازمان فنی و حرفه‌ای در طول سال برنامه‌ها و دوره‌های مختلفی در مرکز استان و سطح شهرستان‌های زنجان برگزار می‌کند.

وی تصریح کرد: در راستای برنامه عملیاتی سند راهبردی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور آزمون ادواری از ابتدای سال‌جاری تاکنون براساس تقویم و برنامه زمانبندی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در سه مرحله در ماه‌های خرداد، مرداد و آبان ماه امسال همزمان با سراسر کشور نیز برگزار شد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان ادامه داد: در طول این مدت 2 هزار و 169 داوطلب در این آزمون‌های ادواری فنی و حرفه‌ای استان زنجان شرکت کردند.

این مسئول با اشاره به اینکه آزمون ادواری استان زنجان در هفت حوزه برگزار می‌شود، افزود: این آزمون‌ در شهرستان‌های زنجان، ابهر، خدابنده، طارم، خرم‌دره و ماهنشان و ایجرود برگزار می‌شود.

صیادی خاطرنشان کرد: این آزمون در دو گروه خواهران و برادران و در بیش از 65 حرفه مختلف فنی و خدماتی به صورت سراسری برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه همه مراحل برگزاری این آزمون به صورت الکترونیکی است، متذکر شد: این مراحل از طریق پورتال و سایت سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور به نشانی www.advari.irantvto.ir انجام می‌پذیرد.

* حضور 626 نفر از بانوان زنجانی در آزمون ادواری فنی و حرفه‌ای زنجان

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان با بیان اینکه یک‌هزار و 543 نفر از آقایان استان زنجان در آزمون ادواری شرکت کردند، یادآور شد: 626 نفر از بانوان زنجانی نیز در آزمون ادواری فنی و حرفه‌ای شرکت کردند.

این مسئول با اشاره به اینکه بیشترین شرکت‌کنندگان این آزمون در حوزه شهر زنجان به تعداد 956 نفر است، بیان داشت: کمترین شرکت‌کنندگان نیز مربوط به حوزه شهرستان طارم به تعداد 50 نفر بوده است.

* قبولی 48 درصد داوطلبان زنجانی در آزمون ادواری فنی و حرفه‌ای

صیادی اذعان داشت: در مجموع 48 درصد داوطلبان در سطح استان زنجان در آزمون ادواری فنی و حرفه‌ای قبول شده‌اند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان در پایان با بیان اینکه این آزمون در دو مرحله تئوری و عملی برگزار می‌شود، متذکر شد: افرادی که هر دو مرحله این آزمون را با موفقیت به اتمام برسانند از طرف اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان گواهینامه مهارت با کد استاندارد بین‌المللی به آنها اعطاء می‌شود.

انتهای پیام/73008/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول