اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته‌های پنجم و ششم

تکواندوکاران قمی به دانشگاه آزاد و مجتمع جوانه باختند

تیم نوجوانان هیئت تکواندوی قم مقابل حریفان خود در رقابت‌های لیگ برتر تکواندوی رده سنی نوجوانان باشگاه‌های کشور به دو باخت دیگر تن دادند.

تکواندوکاران قمی به دانشگاه آزاد و مجتمع جوانه باختند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، با برگزاری دیدارهای هفته پنجم و ششم مسابقات لیگ برتر تکواندوی نوجوانان باشگاه‌های کشور تیم پسران هیئت تکواندوی قم به دو باخت دیگر تن داد تا بدین ترتیب وضعیتی به مراتب بدتر از هفته‌های قبل در جدول رده‌بندی داشته باشد.

در هفته تداوم موفقیت‌های مدعیان قهرمانی یعنی تیم‌های تکواندوی دانشگاه آزاد اسلامی تهران، پاس قوامین و مجتمع تولیدی کردان، تیم پسران هیئت تکواندوی قم بعد از دو باخت متوالی در هفته‌های سوم و چهارم دور برگشت، در هفته‌های پنجم و ششم نیز در دو مسابقه دیگر باخت.

بر اساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون تکواندوی کشورمان دیدارهای هفته‌های پنجم و ششم از دور برگشت لیگ برتر نوجوانان پسر باشگاه‌های کشور با عنوان جام آینده‌سازان المپیک، در خانه تکواندوی تهران به انجام رسید و با رقم خوردن دو باخت دیگر برای نماینده قم همراه بود.

در رقابت‌های برگزار شده هفته پنجم از دور برگشت لیگ برتر تکواندوی نوجوانان باشگاه‌های کشور تکواندوکاران در 6 مسابقه حساس به مصاف یکدیگر رفتند که بر این اساس تیم پسران هیئت تکواندوی قم در نخستین گام برابر تیم مجتمع فرهنگی ورزشی جوانه با حساب 10 بر صفر نتیجه را واگذار کرد ضمن اینکه دیدار دو تیم کردان و دانشگاه آزاد با نتیجه 6 بر 4 به سود دانشگاه آزاد به اتمام رسید و پاس قوامین با نتیجه 8 بر 2 استیل البرز را مغلوب خود کرد.

اما در بازی‌های هفته ششم باز هم شکست سنگین دیگری برای تیم هیئت تکواندوی قم شکل گرفت و این بار نماینده قم در جدال با تیم دانشگاه آزاد اسلامی تهران با نتیجه 10 بر صفر مغلوب شد تا به لطف برتری تیم پاس قوامین برابر شرکت رنگ‌سازی ایران، هیئت قم همچنان در مکان ششم بایستد.

در دیگر دیدارهای برگزار شده هفته ششم از دور برگشت مسابقات لیگ برتر تکواندوی رده سنی نوجوانان باشگاه‌های کشور جام آینده‌سازان المپیک دیدار دو تیم صنایع استیل البرز و مجتمع تولیدی کردان با نتیجه 5 بر 5 به اتمام رسید و پاس قوامین 7 بر 3 شرکت رنگسازی ایران را از پیش‌رو برداشت.

در پایان این رقابت‌ها و با بررسی جدول رده‌بندی، دانشگاه آزاد با 81 برد،‌ 21 باخت و 33 امتیاز در صدر جدول رده‌بندی قرار گرفت،‌ پاس قوامین با 68 برد، 42 باخت و 24 امتیاز رده دوم را از آن خود کرد و مجتمع تولیدی کردان با 65 برد،‌ 42 باخت و 20 امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفت.

همچنین در این رده‌بندی، تیم تکواندو پسران نوجوان استیل البرز،‌ مجتمع فرهنگی ورزشی جوانه،‌ هیئت تکواندو استان قم و شرکت رنگسازی ایران به ترتیب رده‌های چهارم تا هفتم را از آن خود کردند تا منتظر دیدارهای هفته‌های آتی باشند.

انتهای پیام/78002/ق30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول