اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار پلدشت خبر داد

آغاز تعریض جاده پلدشت به مرگنلر از هفته آینده

فرماندار پلدشت گفت: تعریض جاده ترانزیتی پلدشت به مرگنلر از هفته آینده آغاز می‌شود.

آغاز تعریض جاده پلدشت به مرگنلر از هفته آینده

به گزارش خبرگزاری فارس از پلدشت جبار طالبی پیش از ظهر امروز در جلسه بررسی مشکلات تعریض جاده مواصلاتی پلدشت به مرگنلر که در سالن جلسات فرمانداری پلدشت برگزار شد، اظهار داشت: وجود جاده یکی از عوامل موثر توسعه است به طوری‌که توسعه هر منطقه به وجود راه‌های مناسب بستگی دارد.

وی با بیان اینکه در سال‌های اخیر به همت مسئولان راه و شهرسازی استان، جاده‌های پلدشت مورد مرمت و بازسازی قرار گرفته‌اند، افزود: با توجه به هم مرز بودن این شهرستان لزوم توجه بیشتر به جاده‌های پلدشت دو چندان می‌شود.

فرماندار پلدشت با اشاره به وجود پایانه مرزی و گمرک در این شهرستان، گفت: احداث جاده ترانزیتی یکی از ضروریات برای این شهرستان است.

طالبی بر تسریع در تعریض جاده پلدشت به مرگنلر تاکید کرد و اظهار داشت: این جاده به عنوان جاده اصلی این شهرستان مطرح است و برای این منظور باید هر چه سریع‌تر نسبت به تعریض این محور اقدام شود.

وی خاطرنشان کرد: عملیات اجرایی و تجهیز کارگاهی پروژه تعریض جاده ارتباطی پلدشت به مرگنلر در فاز اول به طول دو کیلومتر به صورت چهار بانده با اعتبار اولیه 2 میلیارد تومان توسط شرکت آرتیس تن آرمه از هفته آینده آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/61001/صا20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول