اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس مطرح کرد

تعطیلی پروژه تعریض محور نور ـ چمستان ـ آمل

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پروژه تعریض محور نور ـ چمستان ـ آمل گفت: با پرداخت نشدن اعتبار از سوی اداره راه و شهرسازی این پروژه به مشکل خورده است.

تعطیلی پروژه تعریض محور نور ـ چمستان ـ آمل

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نور، عبدالوحید فیاضی صبح امروز در نشست بررسی مشکلات شهرستان نور که با حضور معاون عمرانی استاندار، مدیرکل دفتر شهری و شوراها، مدیرکل دفتر فنی مدیرکل راه وشهرسازی و برخی از دیگر مسئولان استانی و شهرستانی، اعضای شورای شهر نور که در محل دفتر کار شهردار نور برگزار شد، بیان داشت: مردم ما مشکلات را می‌دانند و مسائل اقتصادی گریبانگیر دولت را درک می‌کنند،اما انتظار حداقل‌ها را دارند.

وی افزود: در همین ایام در بلده نور که شاهد برف سنگین بودیم مردم شدیدا در مضیقه بودند، آن‌قدر امکانات برای پاک‌سازی و برف‌روبی وجود نداشت و مدت‌ها طول کشید تا پاک‌سازی راه‌ها انجام شود.

نماینده مردم نور در خانه ملت بیان داشت: ماشین‌های سنگین راهسازی در منطقه وجود ندارد و پیمانکاری که بکارگیری شده یک پیمانکار ساختمانی است که تنها یک لودر دارد و نمی تواند مشکل منطقه برف‌گیر بلده را در فصل سرما رفع کند.

*تعطیلی پروژه تعریض محور نور ـ چمستان ـ آمل و تبدیل شدن به قتلگاه

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی برای چندمین بار متوالی از روند کند تعریض این محور و تعطیلی کار توسط پیمانکار پروژه شدیدا انتقاد کرد و گفت: این محور هر آن منتظر یک حادثه مرگبار است، در نصب سرعت‌گیر رکورددار است و از 11 کیلومتر بخشی از مسیر هم که البته پیمانکار با حسن نیت شروع به خاک‌برداری کرده بود الان به دلیل سطح اختلاف زیاد و نداشتن شانه خاکی تبدیل به قتلگاه شده است.

این عضو خانه ملت افزود: پیمانکار قول داده بود تا شهریور این مسیر را تحویل دهد، معدن هم در اختیارش قرار داده شد تا از مصالح آن استفاده کند، اما اکنون از عدم پرداخت از سوی راه و شهرسازی سخن می‌گوید و متوجه شدیم از 600 میلیون تومانی که وزارتخانه گفته بود پرداخت شده فقط 100 میلیون به او دادند که ادامه کار را برای پیمانکار سخت کرده است.

فیاضی تاکید کرد: من از این موضوع کوتاه نمی‌آیم، اگر تا شب عید این مسیر 11 کیلومتری تحویل نشود، فریاد می‌زنم و آن را علنی می‌کنم تا همه بدانند مشکل چیست.

نماینده مردم نور و محمود آباد در مجلس شورای اسلامی به دیگر مشکلات شهرستان اشاره کرد و گفت: مدت‌ها است که اداره راه وشهرسازی شهرستان رئیس ندارد و با سرپرستی که تمایل هم ندارد اداره می‌شود، اداره شهرستان نور از محمودآباد مستقل شد اما چه امکاناتی دارد، امکانات این اداره از نظر لجستیک و ترابری سنگین برای راهسازی و نگهداری راه‌ها به حدی ناچیز است که قابل گفتن نیست.

سامان‌دهی گلزار شهدا، شناسنامه‌دارشدن زمین‌های متعلق به شهرسازی، تامین زمین مورد نیاز حوزه علمیه تعطیل شده در شهرستان، هماهنگی با مسئولان شهرستان در واگذاری پارک جنگلی، حریم راه محور تاشکوه  ـ گلندرود، مشکلات مسکن مهر و ده‌ها مورد دیگر از مشکلاتی بود که فیاضی در این نشست مطرح کرد و خواستار رسیدگی و رفع مشکل شد. 

انتهای پیام/86023/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول