اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم بردسکن در مجلس خبر داد

آغاز عملیات تعریض محور شهرآباد به بردسکن در آینده نزدیک

نماینده مردم بردسکن در مجلس شورای اسلامی از آغاز عملیات تعریض محور شهرآباد به بردسکن در آینده نزدیک خبر داد.

آغاز عملیات تعریض محور شهرآباد به بردسکن در آینده نزدیک

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرآباد، محمد اسماعیل‌نیا که عصر امروز به همراه فرماندار بردسکن و بخشدار شهرآباد به شهرداری این شهر رفته بود، گفت: بر این اساس روز گذشته صورت‌جلسه‌ای با حضور مدیرکل راه و شهرسازی استان امضا شده که محور پرتردد شهرآباد به بردسکن به عنوان محور شهری در آینده نزدیک تعریض می‌شود.

وی همچنین از آغاز گام‌های اولیه دوبانده کردن این محور خبر داد و ابراز امیدواری کرد که با فراهم شدن مقدمات آسفالت محور شهرآباد تا شفیع‌آباد نیز زمینه تسهیل در تردد شهروندان به کاشمر و همچنین کم کردن بار ترافیکی محور بردسکن فراهم شود.

محمد اسماعیل یعقوب‌زاده فرماندار بردسکن نیز در این بازدید از خدمات شهرداری تازه تاسیس شهرآباد قدردانی کرد و گفت: با اقدامات انجام گرفته و پیگیری‌های شهرداری و شورای اسلامی به زودی شاهد تحول بزرگی در شهرآباد خواهیم بود.

محور شهرآباد بردسکن به طول 13 کیلومتر روزانه شاهد تردد انواع وسایل نقلیه از جمله تریلر حمل مواد معدنی است که به علت عرض کم متاسفانه هر ساله تصادفات ناگوار بسیاری را رقم زده است که با تعریض و دوبانده شدن این محور، تلفات جانی به حداقل خواهد رسید.

انتهای پیام/2202/غ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول