اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر اصفهان:

تصمیم‌گیری برای خرید واگن‌های مترو به اصفهان واگذار شود

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: اقدامات مناسبی برای خرید واگن‌ها صورت گرفته، اما این اقدامات کافی نیست و تصمیم‌گیری نهایی باید به استان گذاشته شود و دولت در مسائل مترو دخالت کمتری داشته باشد.

تصمیم‌گیری برای خرید واگن‌های مترو به اصفهان واگذار شود

ابوالفضل قربانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه با توجه به گفته مسئولان پیرامون نبود اعتبارات کافی به‌منظور راه‌اندازی پروژه مترو طی سال‌های اخیر، اما این بار شهردار اصفهان سخنی متفاوت از اظهارات پیشین مسئولان عنوان می‌کند و عدم وحدت مدیریتی را مشکل اصلی اجرایی نشدن این طرح می‌داند، نظر شما در این ‌باره چیست، اظهار کرد: شهردار اصفهان باید پاسخگوی این ادعا و شفاف‌سازی پیرامون آن باشد.

وی با بیان اینکه در این طرح از نزدیک در جریان روند اجرای آن بودیم و بخشی از مشکلات این پروژه به مباحث مالی و بخش دیگری به مباحث مدیریتی بازمی‌گردد، تصریح کرد: البته نقص مدیریتی در برخی موارد آزاردهنده‌تر از کمبود منابع مالی بوده است.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه در زمان مدیریت سابق استان در برخی موارد اطلاعات نادرستی از سوی برخی افراد دست‌اندرکار به استاندار و معاونانشان ارائه می‌شد، گفت: این موضوع سبب اتخاذ تصمیمات مناسب از سوی مدیریت استان برای پروژه قطار شهری نمی‌شد.

وی با اشاره به اینکه مدیریت استان به دلیل در اختیار داشتن اطلاعات غلط از پروژه مترو حمایت‌های لازم را نیز از این طرح نداشت، افزود: تمرکز اجرای پروژه مترو در دولت سبب شده بود که مدیریت شهری دخالت مستقیمی در روند خرید واگن‌ها و تجهیز ایستگاه‌ها نداشته باشد و این مسئله اجرای پروژه را به تعویق اندازد.

قربانی ادامه داد: هم اکنون اقدامات مناسبی برای خرید واگن‌ها صورت گرفته، اما باید اذعان کرد که کارهای صورت گرفته کافی نیست و در این زمینه تصمیم‌گیری نهایی باید به عهده استان گذاشته شود و دولت به‌صورت متمرکز در این بخش دخالت کمتری داشته باشد.

وی در پاسخ به سؤال دیگری در ارتباط با اینکه در صورت تحقق واگذاری تصمیم‌گیری نهایی برای خرید واگن‌های قطار شهری اصفهان به مدیریت استان و مدیریت شهری آیا در آینده‌ای نزدیک شاهد بهره‌برداری حداقل یک فاز این پروژه هستیم، بیان کرد: در حال حاضر تمامی مسئولان برای بهره‌برداری هر چه سریع‌تر این پروژه تلاش می‌کنند و امید است در آینده‌ای نزدیک شاهد تحقق یافتن آرزوی دیرین مردم اصفهان باشیم.

انتهای پیام/63004/س30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول