اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  قرآن و فعالیت های دینی

افراش در گفت‌وگو با فارس اعلام کرد

«میردامادی» نخستین مصحح برتر قرآن شناخته شد/ تجلیل: ۲ اسفندماه

معاون فناوری اطلاعات سازمان دارالقرآن‌ با اشاره به برگزاری هشتمین دوره تکریم چهره‌های قرآنی، گفت: در این دوره علاوه بر تجلیل از 36 چهره قرآنی که در زمینه حفظ و قرائت قرآن فعالیت داشته‌اند، از «میردامادی» مصحح برتر قرآن نیز تقدیر می‌شود.

«میردامادی» نخستین مصحح برتر قرآن شناخته شد/ تجلیل: ۲ اسفندماه

یوسف افراش، معاون ارتباطات و فناوری اطلاعات سازمان دارالقرآن‌الکریم در گفت‌وگو با خبرنگار فعالیت‌‍‌های قرآنی خبرگزاری فارس با اشاره به ارتقای فعالیت‌های قرآنی و تربیت فعالان قرآنی پس از پیروزی انقلاب اسلامی گفت: ما در کشور فعالان قرآنی بسیاری داریم که توانسته‌اند علاوه بر یادگیری علوم و هنرهای قرآنی، افراد بسیاری را جذب امور قرآنی کنند.

افراش با بیان اینکه تجلیل از فعالان قرآنی به معنای احترام به قرآن است، هدف از برگزاری مراسم تکریم چهره‌های قرآنی را معرفی چهره‌ها و فعالان قرآنی در راستای مهجوریت‌زدایی قرآن عنوان کرد و گفت:  مراسم تکریم چهره‌های قرآنی  می‌تواند علاوه بر معرفی الگوها و قهرمانان قرآنی، سایر اقشار جامعه را به امور قرآنی ترغیب کند.

معاون ارتباطات و فناوری اطلاعات سازمان دارالقرآن‌ با اشاره به برگزاری هشتمین دوره از مراسم تکریم چهره‌های قرآنی کشور، اظهار داشت: در هفت دوره گذشته از 193 چهره‌ قرآنی که در فعالیت‌های قرآنی حضور شایسته و گسترده‌ای داشته‌اند، تجلیل شده است.

وی با بیان اینکه هشتمین مراسم تکریم چهره‌های قرآنی دوم اسفندماه برگزار می‌شود، خاطر نشان کرد: در این دوره از 22 پیشکسوت قرآن، 10 نفر از حافظان قرآنی که موفق به کسب مدارک درجه یک و دو از سازمان دارالقرآن شده‌اند و چهار رتبه بین‌المللی در عرصه قرآن تجلیل خواهد شد.

افراش با اشاره به اینکه امسال علاوه بر تجلیل از 36 چهره قرآنی که در زمینه حفظ و قرائت قرآن فعالیت داشته‌اند، از یک مصحح قرآن نیز تقدیر می‌شود، گفت: در هشتمین دوره مراسم تکریم چهره‌های قرآنی برای نخستین بار از «سیداحمد میردامادی» یکی از مصححان برتر قرآن نیز تجلیل به عمل می‌آید.

انتهای پیام/ت

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول