اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  قرآن و فعالیت های دینی

جواد تجلیان در گفت‌وگو با فارس:

مراسم تجلیل از 36 چهره قرآنی برگزار می‌شود

مدیر امور ارتباطات سازمان دارالقرآن با اشاره به تجلیل از 36 فعال قرآنی در هشتمین مراسم تکریم از چهره‌های قرآنی گفت: این مراسم دوم اسفند ماه جاری به همت سازمان دارالقرآن برگزار می‌شود.

مراسم تجلیل از 36 چهره قرآنی برگزار می‌شود

جواد تجلیان مدیر امور ارتباطات سازمان دارالقرآن‌الکریم در گفت‌وگو با خبرنگار فعالیت‌های قرآنی خبرگزاری فارس با اشاره به برگزاری مراسم تکریم از چهره‌های قرآنی اظهار داشت: تجلیل از خادمان و پیشکسوتان قرآنی یکی از برنامه‌های کمیته قرآن ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی به شمار می‌رود که مسئولیت آن بر عهده سازمان دارالقرآن است.

وی با بیان اینکه ستاد هشتمین دوره از مراسم تکریم چهره‌های قرآنی از مهر ماه در سازمان دارالقرآن آغاز به کار کرده است، معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه قرآن و شناساندن هر چه بیشتر قرآن به اقشار مختلف جامعه به ویژه جوانان را از جمله اهداف برگزاری این مراسم عنوان کرد و افزود: پیشکسوتان و فعالان قرآنی یکی از مهم‌ترین سرمایه‌های انقلاب اسلامی هستند که زحمات بسیاری برای نهادینه کردن و تشویق جوانان به امور قرآنی کشیده‌اند.

تجلیان با بیان اینکه هشتمین دوره مراسم تکریم از چهره‌های قرآنی دوم اسفند ماه برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: چهره‌های قرآنی در سه گروه پیشکسوتان عرصه آموزش قرآن، نفرات برتر مسابقات بین‌المللی قرآن و حافظان ممتاز و موفق به کسب مدرک درجه یک و دو از سازمان دارالقرآن کشور تقسیم می‌شوند.

مدیر امور ارتباطات سازمان دارالقرآن‌ با اشاره به اینکه از 193 چهره قرآنی تا پایان هفتمین دوره تکریم پیشکسوتان قرآن تجلیل به عمل آمده است، تصریح کرد: تاکنون 36 نفر از فعالان قرآنی جهت تکریم در دوره هشتم قطعی شده‌اند که از این تعداد، 10 نفر از حافظان درجه یک و درجه دو کشور و چهار نفر از فعالان قرآنی که در چهار سال گذشته موفق به کسب رتبه‌های بین‌المللی شدند، هستند.

تجلیان با بیان اینکه پیشکسوتان قرآنی الگویی برای قاریان و حافظان جوان هستند، ادامه داد: 22 نفر از افرادی که قرار است دوم اسفند ماه تکریم شوند، از پیشکسوتان قرآنی هستند که در حفظ و تفسیر بیش از 20 سال و در عرصه قرائت بیش از 25 سال به تدریس و تربیت شاگردان توانمند قرآن همت گماشته‌ و در این راستا تلاش بسیاری کرده‌اند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول