اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  قرآن و فعالیت های دینی

گزارش فارس از نشست کمیته قرآن ستاد دهه فجر

«تکریم چهره‌های قرآنی» در رأس برنامه‌های قرآنی دهه فجر

معاون ارتباطات و فناوری اطلاعات سازمان دارالقرآن، «تکریم چهره‌های قرآنی» را از مهم‌ترین برنامه‌های قرآنی دهه فجر دانست و گفت: مرحله کشوری مسابقات تلاوت نیز در همین دهه برگزار می‌شود.

«تکریم چهره‌های قرآنی» در رأس برنامه‌های قرآنی دهه فجر

به گزارش خبرنگار فعالیت‌های قرآنی خبرگزاری فارس، یوسف افراش معاون ارتباطات و فناوری اطلاعات سازمان دارالقرآن‌الکریم در مراسم کمیته قرآن ستاد دهه فجر با اشاره به اینکه تکریم ایام‌الله وظیفه‌ همه مسئولان و مردم است، بیان داشت: ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی هر سال برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر ایام پیروزی انقلاب اسلامی تشکیل می‌شود که این ستاد دارای کمیته‌های مختلفی از جمله کمیته قرآن است.

وی با بیان اینکه سازمان دارالقرآن متولی کمیته قرآن ستاد دهه فجر است، خاطر نشان کرد: این کمیته از دو ماه گذشته با تشکیل ستادهای استانی فعالیت خود را آغاز کرده است که با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته انتظار داریم ایام دهه فجر امسال با شکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار شود.

افراش با اشاره به ویژه‌ برنامه‌های دهه فجر در تهران تصریح کرد: برگزاری مسابقات، محافل انس با قرآن و همچنین جشنواره‌های قرآنی متنوعی در ایام مبارک دهه فجر پیش‌بینی شده است که امیدواریم با برگزاری هر چه بهتر این برنامه‌ها شاهد حضور گسترده مردم باشیم.

وی ادامه داد: تکریم چهره‌های قرآنی از مهم‌ترین برنامه‌های سازمان دارالقرآن در ایام دهه فجر است که این برنامه از 30 بهمن آغاز و تا دوم اسفند سال جاری به کار خود خاتمه می‌دهد.

افراش با اشاره به برگزاری مسابقات «تسنیم» و «تلاوت» در این ایام، اظهار داشت: مرحله کشوری این مسابقات نیز در دهه فجر پیش‌بینی شده است، همچنین مسابقه تفسیر قرآن نورالهدی 4 بهمن سال جاری در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

معاون ارتباطات و فناوری اطلاعات سازمان دارالقرآن‌الکریم  تجدید پیمان با آرمان‌های امام‌خمینی(ره) و انقلاب اسلامی را از برنامه‌های اصلی دهه فجر عنوان کرد و گفت: ما انتظار داریم مراکز قرآنی که عهده‌دار ساماندهی فعالیت قرآنی هستند، برنامه‌های خود را طوری دسته‌بندی و تنظیم کنند تا فعالیت‌های قرآنی در دهه فجر پرشکوه‌تر از گذشته برگزار شود.

انتهای پیام/ت

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول