اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حکم استاندار گلستان

سرپرست اداره کل دفتر فنی استانداری گلستان منصوب شد

طی حکمی از سوی «حسن صادقلو» استاندار گلستان، «رسول حسام» به عنوان سرپرست اداره کل دفتر فنی استانداری گلستان منصوب شد.

سرپرست اداره کل دفتر فنی استانداری گلستان منصوب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، در این حکم که از سوی استاندار گلستان صادر شده خطاب به رسول حسام آمده است؛ با توجه به تجربه، تعهد و تخصص به موجب این ابلاغ به سمت سرپرستی دفتر فنی استانداری گلستان منصوب می‎شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال در راستای برنامه‎های دولت تدبیر و امید، با استفاده از ظرفیت‎های لازم در انجام شایسته وظایف محوله با رعایت قانون‎مداری و اعتدال، در جهت دستیابی به اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی موفق و موید باشد.

حسام از جانبازان هشت سال دفاع مقدس است

رسول حسام متولد 1348، متولد شهر گرگان، دارای 20 سال خدمت در وزارت کشور و دانشجوی دوره دکترای برنامه‌ریزی شهری است.

وی از جانبازان هشت سال دفاع مقدس بوده که طی این سال‌ها در پست‎های ، معاون مدیر کل دفتر فنی استانداری، معاون برنامه ریزی امور عمرانی فرمانداری گرگان اشتغال داشته است.

سرپرست جدید اداره کل دفتر فنی استانداری گلستان در آخرین سمت خود به مدت پنج سال مدیر کل مدیریت بحران استان گلستان بوده است.

گفتنی است، از زمان روی کار آمدن دولت تدبیر و امید و فعالیت صادقلو به عنوان هفتمین استاندار گلستان، 21 تغییر مدیریتی در سطح استان شامل پنج مدیرکل استانی و 18 ابلاغ مسئولیت در سطح مجموعه استانداری گلستان انجام گرفته است.

تغییر مدیران اطلاعات استان گلستان، تغییر مدیرکل حفاظت محیط زیست استان گلستان، مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان و رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان، انتصاب سیدرمضان حسینی به عنوان مدیرکل حوزه استاندار، علی مرگدری به سمت معاون برنامه‎ریزی استانداری گلستان، سیدعلیرضا میری به سمت مشاور استاندار در امور عمرانی و محمدتقی بسطامی به سمت رابط استاندار در امور جوانان، رضا مروتی به عنوان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گلستان از آن جمله بوده است.

همچنین انتصاب علی‎اصغر طهماسبی به عنوان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان، عبدالکریم باقری‎ به عنوان سرپرست اداره‌کل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری گلستان، حمید رضا قالیباف به عنوان مشاور استاندار گلستان و اداره امور دفتر استانداری گلستان در تهران، سید ابراهیم درازگیسو به عنوان مشاور استاندار گلستان، حجت‎الاسلام محمدمهدی ساورچمنی به عنوان سرپرست جدید هسته گزینش استانداری گلستان، قدرت‎الله عابدی به عنوان دفتر برنامه‎ریزی و بودجه استانداری گلستان، یوسف بسنجیده به عنوان سرپرست دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری، محمدحسن منتظری به سمت مشاور استاندار و سرپرست اداره‌کل حراست استانداری گلستان، حسن غفاری به عنوان سرپرست اداره‌کل اداری و مالی استانداری گلستان، مهدی‌ علی‌بیگلی به عنوان سرپرست دفتر فناوری استانداری گلستان، سیدعلی میرباقری به عنوان سرپرست اداره‌کل امور سیاسی و انتخابات استانداری گلستان، عبدالقدیر کریمی به عنوان مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری گلستان و رسول حسام به عنوان سرپرست اداره کل دفتر فنی استانداری گلستان از جمله این انتصابات طی چند روز گذشته در سطح استان بوده است.

انتهای پیام/83002/س/چ3000 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول