اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته وحدت صورت می‌‌گیرد

اعزام بیش از 200 مبلغ به مناطق مختلف کشور

مدیرکل امور تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم از اعزام بیش از 200 مبلغ به مناطق مختلف کشور خبر داد.

اعزام بیش از 200 مبلغ به مناطق مختلف کشور

حجت‌الاسلام غلامعباس موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم ضمن تبریک فرارسیدن هفته وحدت اظهار کرد: میلاد پیامبر اکرم (ص) ایام نور، شادی، وحدت، همبستگی، انسجام و یکپارچگی امت اسلامی بوده و ایام همبستگی مومنان حول محور قرآن، پیامبر اکرم (ص) و اهل‌بیت (ع)، دین و نظام اسلامی محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: هفته وحدت ایامی است که همه باید حول محور قرآن متحد شویم تا بتوانیم زیر پرچم آن دشمنان قسم‌خورده را زمین بزنیم و پرچم اسلام را به اهتزاز درآوریم.

مدیرکل امور تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با بیان اینکه هفته وحدت یادگار امام راحل (ره) است، گفت: بنیانگذار جمهوری اسلامی با توجه به شناخت عمیقی که از دنیای اسلام و شیطنت‌های دشمنان داشتند، همه را دعوت به وحدت، انسجام و اتحاد کردند.

وی ادامه داد: وحدت جامعه را بیمه، منسجم و نفوذناپذیر کرده و می‌تواند پشت دشمن را به زمین بزند و وحدت مایه امید،‌ نشاط، پیروزی، رشد و تعالی جامعه است و در پرتو وحدت می‌توانیم مسیر قله‌های ارتقا و کمال الهی را طی کنیم و جامعه را به سعادت برسانیم.

موسوی یادآور شد: این دستور قرآن و دین است که وحدت داشته و همراه و پشتیبان معارف اسلامی و نظام باشیم تا دشمن نتواند در عقاید ما نفوذ کند.

وی عنوان کرد: هفته وحدت ایام برادری، ‌اخوت و یکپارچگی امت اسلامی است بنابراین دفتر تبلیغات بنا دارد مبلغان را به مناطق مختلف کشور به ویژه مناطق مرزی اعزام کند تا با دعوت مردم به اتحاد و یکپارچگی روح امید، تعالی و رشد را در جامعه بدمند.

مدیرکل امور تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: با اعزام مبلغان مردم با معارف اسلامی، سیره اهل‌بیت (ع) و معارف وحدت‌بخش قرآنی بیش از پیش آشنا می‌شوند.

وی از اعزام بیش از 200 نفر مبلغ از 25 تا 29 دی‌ماه به مناطق مختلف کشور خبر داد و افزود: مبلغان تا 24 دی‌ماه سال‌جاری فرصت دارند با مراجعه به سامانه سمتا برای اعزام به مناطق مختلف ثبت‌نام کنند.

موسوی خاطرنشان کرد: سعی می‌شود برای اعزام مبلغ در ایام هفته وحدت مبلغان دارای توانمندی و تخصص ویژه در زمینه مباحث کلامی و فرق و ادیان به کارگیری شوند.

انتهای پیام/78003/م30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول