اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت شطرنج شهرستان بیرجند:

آروین و پوری‌نژاد قهرمان مسابقات شطرنج بیرجند شدند

رئیس هیئت شطرنج شهرستان بیرجند از برگزاری مسابقات شطرنج قهرمانی گرامیداشت سالروز ولایت‌عهدی و امامت حضرت ولی عصر(عج) خبر داد و گفت: در این مسابقات در بخش بانوان اعظم آروین و در بخش آقایان علی پوری‌نژاد برسکوی قهرمانی ایستادند.

آروین و پوری‌نژاد قهرمان مسابقات شطرنج بیرجند شدند

علی بصیرت امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: بمناسبت گرامیداشت سالروز ولایت‌عهدی و امامت حضرت صاحب‌الزمان(عج) مسابقات شطرنج قهرمانی شهرستان بیرجند در خانه شطرنج خراسان جنوبی برگزار شد.

وی افزود: در این مسابقات 45 شطرنج‌باز شهرستان در دو گروه بانوان و آقایان در ا5 دور رفت و برگشت به روش سوئیسی با یکدیگر به رقابت پرداختند.

رئیس هیئت شطرنج شهرستان بیرجند اذعان داشت: در مسابقات قهرمانی شطرنج بانوان شهرستان بیرجند، 28 ورزشکار در 10 دور رفت و برگشت به مصاف هم رفتند که در پایان این رقابت‌ها اعظم آروین بر سکوی قهرمانی ایستاد، منیژه قائم مقامی نایب قهرمان شد و منا کاردوست در جایگاه سوم قرار گرفت.

بصیرت به برگزاری مسابقات شطرنج در بخش آقایان اشاره و تصریح کرد: در این مسابقات 15 ورزشکار در رده سنی زیر 20 سال در پنج دور به روش سوئیسی در مقابل هم صف‌آرایی کردند که در این رقابت‌ها علی پوری‌نژاد قهرمانی را تصاحب کرد، حسین قلمی در جایگاه دوم ایستاد و صادق محمدی رتبه سوم را کسب کرد.

انتهای پیام/69014/ق20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول