اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان خبر داد

انتشار کتاب «بر بلندای گرده رش» توسط بنیاد حفظ آثار زنجان

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان گفت: کتاب «بر بلندای گرده رش» با تیراژ یک‌هزار جلد در زنجان منتشر شد.

انتشار کتاب «بر بلندای گرده رش» توسط بنیاد حفظ آثار زنجان

علی مهدی‌خانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: بنیاد حفظ آثار استان زنجان در طول سال برنامه‌های مختلفی در مرکز استان و شهرستان‌های زنجان برگزار می‌کند.

وی به انتشار کتاب «بر بلندای گرده رش» در زنجان اشاره کرد و افزود: موضوع این کتاب در رابطه با خاطرات 100 روز حضور در جبهه در قالب ستاد مهندسی و پشتیبانی جهاد سازندگی زنجان نوشته شده است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان با اشاره به اینکه این کتاب مشتمل بر خاطرات سنگرسازان بی‌سنگر رزمندگان اسلام در عملیات نصر 8 و بیت المقدس 2 است، تصریح کرد: کتاب «بر بلندای گرده رش» توسط دفتر ادبیات اداره کل بنیاد حفظ آثار استان زنجان منتشر شده است.

انتشار کتاب «بر بلندای گرده رش» با تیراژ یک‌هزار جلد

این مسئول ادامه داد: این کتاب توسط انتشارات هدی در 96 صفحه و تیراژ یک‌هزار جلد در پاییز امسال منتشر شده است.

مهدی‌خانی با اشاره به اینکه کتاب مذکور به عکس‌ها و یادداشت‌های رزمندگان اسلام و اسناد مربوطه مزین شده است، بیان داشت: کتاب «بر بلندای گرده رش» از سوی اداره کل بنیاد حفظ آثار به کتابخانه‌های عمومی استان زنجان ارسال شده و علاقه‌مندان می‌توانند برای مطالعه و تهیه کتاب به این مراکز مراجعه کنند.

وی اضافه کرد: همچنین علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه این کتاب به دفتر ادبیات اداره کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مراجعه کنند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان به اهداف انتشار کتاب «بر بلندای گرده رش» اشاره کرد و اذعان داشت: در این کتاب تلاش شده گوشه‌ای از زحمات سنگرسازان بی‌سنگر استان زنجان در دوران هشت سال دفاع مقدس بیان شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: این کتاب با هدف آشنایی نسل جوان با فعالیت‌های دوران دفاع مقدس به ویژه اقدامات بسیار بزرگی که ستاد پشتیبانی در این جبهه‌ها انجام می‌داد، چاپ شده است.

انتهای پیام/73008/ب20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول