اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین بنیاد حفظ آثار خبر داد

راه‌اندازی 5 سازمان جدید در بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس

جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشور ‌از راه‌اندازی 5 سازمان جدید در بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خبر داد.

راه‌اندازی 5 سازمان جدید در بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، امیر محمدحسن نامی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز اظهار داشت: کشور در دوران هشت سال دفاع مقدس به دستاوردهای بسیار بزرگی دست پیدا کرد که حفظ این دستاوردها یکی از مهمترین وظایف ما محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: در دوران بعد از دفاع مقدس نیز ایران اسلامی با دستیابی به فناوری‌های مختلف در بسیاری از علوم خودکفا شد و امروز می‌توانیم با بسیاری از کشورهای پیشرفته رقابت داشته باشیم.

این مسئول با بیان اینکه رسیدن به این فناوری‌ها از مهمترین برکات دفاع مقدس است، افزود: پیشتاز بودن ایران در علوم مولکولی، نانو، هسته‌ای و فضایی از جمله مهمترین دستاوردهای دفاع مقدس است لذا باید با حفظ این دستاوردها کشور را به سمت جلوتر حرکت داد و به توسعه و پیشرفت بیشتر رسید.

جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در ادامه سخنان خود از راه‌اندازی سازمان‌هایی جدید توسط این بنیاد خبر داد و گفت: خوشبختانه رئیس جمهوری و دولت به امر دفاع مقدس حساس هستند، لذا در دولت تدبیر و امید با انتصاب سردار کارگر به عنوان رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس هم‌اکنون سازمان‌های جدیدی مانند سازمان سینمایی، سازمان بانوان، سازمان روحانیت، سازمان اسناد دفاع مقدس و سازمان پیشکسوتان دفاع مقدس در حال راه‌اندازی است.

نامی در ادامه سخنان خود به نقش بانوان در دوران هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: بانوان در دوران هشت سال دفاع مقدس همپای مردان به مقابله با دشمن پرداختند و اگرچه در خط اول میدان حاضر نبودند اما حضورشان در کنار دیگر رزمندگان توانست تأثیرات بسیار مثبتی را در ایجاد روحیه و دفاع از کشور داشته باشد.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود با تأکید بر انتقال ارزش‌های هشت سال دفاع مقدس به نسل امروز و آینده افزود: مهمترین وظیفه ما انتقال آرمان‌های شهدا و رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس است.

نامی تصریح کرد: در این راستا و برای تحقق اهداف مورد نظر باید از بازماندگان دوران هشت سال دفاع مقدس استفاده کرده و با ثبت خاطرات آنان در انتقال ارزش‌های دوران دفاع مقدس گام برداریم.

در این مراسم که با حضور مسئولان استانی برگزار شد از زحمات نادر ادیبی تقدیر و تشکر شد و سردار جانباز ابوالفضل اسلامی طی حکمی از سوی سردار بهمن کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشور به عنوان مدیر کل جدید استان البرز منصوب شد.

براساس این گزارش همچنین سیدطاهر طاهری استاندار البرز با حکمی از سوی سردار کارگر به عنوان فرمانده قرارگاه سازندگی مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان البرز منصوب شد.

انتهای پیام/2302/غ30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول