اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان شمالی:

مبارزه با مواد مخدر کاربردی شود

استاندار خراسان شمالی گفت: مبارزه با مواد مخدر باید کاربردی شود.

مبارزه با مواد مخدر کاربردی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان شمالی سید علی اکبر پرویزی در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان اظهار داشت: کار مبارزه با مواد مخدر کار سخت و پیچیده‌ای است و عزم جدی همه دست اندرکاران و دستگاه‌های مختلف را می‌طلبد.

وی تصریح کرد: ریاست جمهور در همایش استانداران بر مبارزه جدی با مواد مخدر در سطح کشور تأکید نمودند.

رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان گفت: نگاه وزارت کشور و شورای امنیت ملی این است که مبارزه با مواد مخدر را در مرزها سازماندهی و کنترل کند.

استاندار خراسان شمالی افزود: روش‌هایی که تاکنون برای مبارزه داشته‌ایم اگر دارای اشکال است باید آن را اصلاح کنیم تا کارآیی داشته باشد.

پرویزی ادامه داد: پایلوت قرار گرفتن یک شهرستان برای مبارزه با مواد مخدر دال بر آلودگی بیشتر آن شهرستان نیست بلکه این پایلوت برای شناسایی راهکارهای مناسب برای ارائه یک الگو به تمام کشور است. کار مبارزه با مواد مخدر یک کار مشترک است که عواقب مثبت و منفی آن متوجه همه دستگاه‌ها خواهد بود.

نماینده عالی دولت در استان گفت: با آموزش‌های عمومی توسط صدا و سیما باید مبارزه با مواد مخدر را در سطح خانواده‌ها، مدارس و کل جامعه فرهنگ سازی کنیم .

پرویزی با اشاره به محدودیت بودجه استان اظهار داشت: اعتبارات به صورت فله‌ای نباید توزیع شود، دستگاه‌های اجرایی ریز مشخصات پروژه‌ها را در موافقت نامه‌ها مشخص نمایند.

انتهای پیام/63002/خ/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول