اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی مشهد:

پاتوق قماربازان حرفه‌ای در مشهد پاکسازی شد

فرمانده انتظامی مشهد گفت: با دستگیری 14 مرد و چهار زن، پاتوق قماربازی در مشهد پاکسازی شد.

پاتوق قماربازان حرفه‌ای در مشهد پاکسازی شد

احد کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: افسران آگاهی کلانتری هفت تیر در اقدامی اطلاعاتی به سرنخ‌هایی دست یافتند که نشان می‌داد یکی از مراکز فست‌فود مشهد به پاتوق قماربازان حرفه‌ای تبدیل شده است.

وی افزود: پلیس پس از تکمیل تحقیقات نامحسوس پرونده با هماهنگی مقام قضایی وارد عمل شد و محل مورد نظر را به طور ضربتی پاکسازی کرد.

کریمی خاطرنشان کرد: در این عملیات 14 مرد و چهار زن جوان در حال قماربازی دستگیر و 12 قطعه از آلات قمار کشف شد.

وی با اشاره به اینکه متهمان به مراجع قضایی معرفی شده‌اند گفت: این افراد همگی جوان بودند و این هشداری است به خانواده‌ها تا مراقبت بیشتری از فرزندان خود داشته باشند و در مورد آسیب‌ها و مخاطرات رفتارهای پرخطر و همنشینی با افراد ناباب آگاهی‌های لازم را به آنان ارائه دهند.

فرمانده انتظامی مشهد تأکید کرد: والدین خود الگوی فرزندان هستند و بسیاری از رفتارها همچون نظم‌پذیری و احترام به حقوق اجتماعی و مسائل مهمی چون اعتقادات مذهبی و تعهدات فردی در قبال اجتماع را از طریق مشاهده اعضای خانواده فرا می‌گیرند که در این رابطه خانواده‌ها باید هوشیار باشند.

وی در پایان به خدمات تخصصی دوایر اجتماعی کلانتری‌های مشهد اشاره کرد و گفت: کارشناسان مددکاری اجتماعی در این دوایر آماده ارائه خدمات رایگان مشاوره‌ای در موضوعات تربیتی و خانوادگی به شهروندان هستند.

انتهای پیام/2202/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول