اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کلانتری کوار خبر داد

سارقان مسلح در کوار، دستگیر شدند

رئیس کلانتری کوار از دستگیری دو سارق مسلح که اقدام به سرقت مسلحانه وجه نقد از راننده یک کامیون در اطراف این شهرستان کرده بودند خبر داد.

سارقان مسلح در کوار، دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی دفتر فرماندهی انتظامی استان فارس، خدابخش رومینا اظهار داشت: در پی سرقت مسلحانه 170 هزار تومان وجه نقد از راننده یک کامیون در اکبرآباد کوار توسط سه راکب و ترک‌نشین یک موتورسیکلت، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی ادامه داد: با انجام اقدامات اطلاعاتی سارقان شناسایی و ابتدا یکی از آنان دستگیر شد.

رئیس کلانتری کوار اضافه کرد: در ادامه ماموران متوجه شدند یکی دیگر از سارقان مسلح سابقه‌دار تحت تعقیب، در منزل پدری خود واقع در یکی از روستای‌های اطراف شهرستان کوار مخفی شده است.

رومینا افزود: ماموران با هماهنگی مقام قضایی به آن روستا عزیمت و زمانی که قصد بازرسی از منزل پدر این متهم را داشتند وی با دیدن ماموران اقدام به فرار کرد.

وی گفت: با اقدام به‌ موقع ماموران این سارق مسلح متواری دستگیر و در تحقیقات سرقت از راننده کامیون با تهدید سلاح کلاش از وی مشخص شد و تحقیقات در مورد کشف سلاح به کار رفته در سرقت و دستگیری دیگر همدست این دو سارق مسلح ادامه دارد.

دستگیری توزیع کننده مواد مخدر در شیراز

فردی که در جنوب شیراز در منزلش اقدام به فروش مواد مخدر می‌کرد توسط ماموران انتظامی شهرستان شیراز شناسایی و دستگیر شد.

رئیس کلانتری 26 رحمت شیراز با اعلام این خبر گفت: در اجرای طرح پاکسازی مناطق جرم‌خیز در شیراز و مبارزه با خرده‌فروشان و توزیع‌کنندگان مواد مخدر ماموران کلانتری 26 رحمت، فردی را که در منزلش اقدام به توزیع مواد مخدر می‌کرد شناسایی کردند و دستگیری وی را در دستور کار خود قرار دادند.

داریوش مظفری ادامه داد: ماموران کلانتری با هماهنگی مقام قضایی، با همکاری ماموران یگان امداد از منزل این متهم در یکی از خیابان‌های جنوبی شیراز بازرسی،‌ و در نتیجه 85 گرم هروئین، یک ترازوی توزین مواد مخدر، 660 کپسول خالی (برای پرکردن هروئین) و یک سلاح سرد کشف کردند.

وی خاطرنشان کرد: در این مورد متهم دستگیر و یک پژو 405 متعلق به وی که در توزیع مواد مخدر از آن استفاده می‌کرد توقیف شد.

انتهای پیام/2448/ح/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول