اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره راه و شهرسازی فامنین خبر داد

انجام 35 مورد امدادرسانی به خودروها در فامنین

رئیس اداره راه و شهرسازی فامنین گفت: از ابتدای برف‌روبی تاکنون 35 مورد امدادرسانی به خودروهای عبوری و 60 مورد نیز نجات افراد در راه مانده و اسکان آنان در راهدارخانه‌های فامنین صورت گرفته است.

انجام 35 مورد امدادرسانی به خودروها در فامنین

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان، احمد مرشدی در رابطه با عملیات برف‌روبی شهرستان فامنین اظهار کرد: از دو ماه گذشته تاکنون در هفت مرحله بارش برف، عملیات برف‌روبی و نمک‌پاشی با موفقیت انجام شده است.

وی افزود: تاکنون 3 هزار و 200 تن نمک و ماسه در این شهرستان برای انجام عملیات برف‌روبی و نمک‌پاشی مصرف شده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان فامنین ادامه داد: در این شهرستان تعداد 15 دستگاه انواع ماشین‌آلات برف‌روبی در دو راهدارخانه روعان و تجرک برای انجام عملیات برف‌روبی مستقر هستند.

وی اظهار کرد: از ابتدای برف‌روبی تاکنون 35 مورد امدادرسانی به خودروهای عبوری و 60 مورد نیز نجات افراد در راه مانده و اسکان آنان در راهدارخانه صورت گرفته است.

مرشدی یادآور شد: از دیگر اقدامات این شهرستان احداث کانال و زه‌کشی پل طاوه به صورت امانی بوده که با این اقدام، 6 میلیون تومان در هزینه‌ها صرفه‌جویی شده است.

وی اضافه کرد: از دو کیلومتر روکش آسفالت سه‌راهی اصله به طرف روستای اصله حدود 1.6 کیلومتر انجام شده و با مساعد شدن هوا 400 متر دیگر نیز انجام می‌شود.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان فامنین در پایان خاطرنشان کرد: با تلاش راهداران این اداره، برف‌روبی محور همدان ـ ساوه تا انتهای حوزه استحفاظی شهرستان فامنین(گردنه دخان) به نحو احسن انجام شد. 

انتهای پیام/89006/ت/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول