اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار تویسرکان خبر داد

ساخت، بهسازی و مقاوم‌سازی 5700 واحد مسکونی در تویسرکان

فرماندار تویسرکان از ساخت نوسازی، مقاوم‌سازی و بهسازی 5 هزار و 721 واحد مسکونی در تویسرکان خبر داد.

ساخت، بهسازی و مقاوم‌سازی 5700 واحد مسکونی در تویسرکان

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، حسین‌علی شرکائی ظهر امروز در کارگروه مسکن تویسرکان، با تبریک هفته وحدت و میلاد حضرت رسول(ص) اظهار کرد: یکی از اهداف دشمنان اسلام و انقلاب تلاش در ایجاد تفرقه بین مسلمانان است که هوشیاری و آگاه بودن همه را می‌طلبد.

وی وحدت و همدلی همراه با تبعیت محض از ولایت فقیه را مهم‌ترین عامل در برابر توطئه‌های دشمن دانست و تاکید کرد: همه باید با پیروی از اصول و آموزه‌های دینی و الگوپذیری از حضرت رسول (ص) به دنبال وحدت و انسجام‌بخشی در جامعه باشیم.

فرماندار تویسرکان در ادامه با تقدیر از عملکرد خوب دستگاه‌های خدمات‌رسان در خصوص مسکن مهر، گفت: وضعیت مسکن مهر شهرستان تویسرکان با همت دستگاه‌های متولی خوب است.

وی با اشاره به اینکه رویکرد دولت بعد از اشتغالزایی به تأمین مسکن معطوف است، افزود: باید در راستای تحقق اهداف دولت در این راستا همتی مضاعف داشته باشیم.

شرکائی از ساخت‌ و ساز، نوسازی، مقاوم‌سازی و بهسازی 5 هزار و 721 واحد مسکن شهری بالای 25 هزا نفر، زیر 25 هزار نفر و مساکن روستایی در تویسرکان خبر داد و خاطرنشان کرد: 151 واحد مسکن نیز در مرحله تکمیل قرار دارد.

وی گفت: مجتمع 48 واحدی طلاب، 42 واحدی شاهد، 12 واحدی کمیته امداد و 61 واحدی خانه کارگر از پیشرفت فیزیکی بالایی برخوردارند که با تکمیل آن‌ها مساکن تویسرکان تکمیل می‌شود.

فرماندار تویسرکان اضافه کرد: از 9 تعاونی مسکن تویسرکان، فقط تعاونی مساکن طلاب و خانه‌کارگر تکمیل نشده که با همت دستگاه متولی به‌زودی انجام و تحویل می‌شود.

وی با تاکید بر دقت و توجه بر انجام مصوبات کارگروه مسکن، گفت: بررسی و پیگیری درست و بهنگام مصوبات امری ضروری در انجام کمی و کیفی کار در این حوزه است.

انتهای پیام/89010/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول