اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چرام تأکید کرد

لزوم ساماندهی سایت مسکن مهر چرام

فرماندار چرام بر لزوم سامان‌دهی سایت مسکن مهر چرام تأکید کرد.

لزوم ساماندهی سایت مسکن مهر چرام

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام، صبح امروز نشست برنامه‌ریزی جهت ساماندهی و رفع مشکلات پروژه سایت مسکن مهر با حضور فرماندار، کارشناس امور عمرانی فرمانداری، رئیس آبفای شهری، رئیس بنیاد مسکن، رئیس اداره مخابرات، معاون اداره برق و کارشناس منابع طبیعی در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

در این نشست که با موضوع ساماندهی و رفع مشکلات پروژه سایت مسکن مهر چرام برگزار شد، پس از ارائه گزارش کار اداره‌های مختلف، در سایت مذکور، موانع و مشکلات موجود مورد بحث و بررسی قرار گرفته و پس از جمع‌بندی نظرات، تصمیمات مطلوبی اتخاذ شد.

علیرضا نیکروز در این نشست، اظهار کرد: با توجه به مشکلات اقتصادی مردم، علیرغم عدم تحویل سایت مسکن، تعدادی از مردم در سایت مذکور مستقر شده که در خصوص خدمات‌رسانی به مردم نیاز به همکاری همه جانبه ادارات و رفع نیازهای آن‌ها خواهد بود.

فرماندار چرام با بیان اینکه پیمانکار شرکت گاز با نظارت بنیاد مسکن و با قید فوریت نسبت به بازسازی نقاط آسیب دیده و بهسازی نوارهای حفاری و تسطیح معابر سایت مسکن مهر چرام اقدام کند، عنوان داشت: کمیته‌ای متشکل از کارشناسان عمرانی ادارات، بنیاد مسکن، شرکت گاز کهگیلویه و چرام، کارشناس امور عمرانی فرمانداری و پیمانکار شرکت گاز، میزان خسارت وارده از طرف پیمانکار در حین عملیات گاز رسانی به سایت مذکور را برآورد کرده و پس از پرداخت مبلغ برآورد شده، بنیاد مسکن نسبت به بازسازی نقاط آسیب‌ دیده و تسطیح معابر اقدام کند.

وی اضافه کرد: فرمانداری ضمن مذاکره با معاون هماهنگی امور عمرانی، مکاتبات مقتضی در خصوص تامین اعتبارات لازم در جهت رفع مشکلات سایت مسکن مهر چرام و به خصوص بهسازی و روسازی معابر آن را انجام و پیگیری کند.

این مسئول با تأکید بر این مطلب که اداره راه و شهرسازی و شهرداری پس از تعیین و پیاده سازی نقشه جاده ورودی سایت مسکن مهر توسط بنیاد مسکن، با همکاری لازم در خصوص اجرای عملیات بهسازی جاده مذکور را معمول کند، یادآور شد: فرمانداری هماهنگی‌های لازم را جهت تعیین موقعیت و واگذاری اماکن اداری، رفاهی و تجاری سایت مسکن مهر با استعلام از بنیاد مسکن و اداره راه و شهرسازی انجام خواهد داد.

انتهای پیام/82002/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول