اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون هماهنگ کننده سپاه خراسان شمالی:

اساس رویکرد بسیج رسانه مقابله با برنامه‌های ضدفرهنگی دشمنان باشد

معاون هماهنگ‌کننده سپاه خراسان شمالی بر رویکرد بسیج رسانه برای مقابله با برنامه‌های ضدفرهنگی دشمنان نظام اسلامی تاکید کرد.

اساس رویکرد بسیج رسانه مقابله با برنامه‌های ضدفرهنگی دشمنان باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، سرهنگ حسین ارشدی ظهر امروز به مناسبت 21 دی ماه روز بسیج رسانه در جمع بسیجیان در سالن پادگان شهید برونسی اظهار کرد: دشمنان جنگ تمام عیار فرهنگی را علیه نظام اسلامی آغاز کرده‌اند، از این رو نقش مجموعه‌های اثرگذار فرهنگی به ویژه رسانه‌ها برای خنثی کردن تلاش دشمنان در این بین بسیار مهم است.

وی تصریح کرد: اعضای سازمان بسیج رسانه در واقع سفیران جامعه ایثار و شهادت بوده که در این سنگر مهم به رسالت خود می‌پردازند.

ارشدی استفاده از شبکه‌های مختلف اینترنتی و ماهواره‌ای در جامعه را برشمرد و گفت: دشمن قصد دارد تا از این طریق به بنیان‌های فرهنگی و اعتقادی جامعه اسلامی آسیب وارد کند، از این رو هوشیاری آحاد مردم را می‌طلبد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی هم نقش رسانه‌ها را در اعتلا و آگاهی هر چه بیشتر افکار عمومی را مهم خواند و گفت: رسالت رسانه‌ها در نظام اسلامی مهندسی افکار عمومی و بیان واقعیت‌ها در جامعه است.

حسین ثابت‌قدم‌وحید با تاکید بر اینکه رسانه‌هایی که برای رشد و پیشرفت نظام اسلامی تلاش می‌کنند، به واقع عضوی از بسیج هستند، تصریح کرد: آنها با انعکاس اخبار و گزارش‌های واقع‌بینانه در راستای اعتلای نظام اسلامی قدم بر می‌دارند.

وی در عین حال از رسانه‌ها خواست تا ضمن انعکاس واقعیت‌ها به دشمن اجازه ندهند تا از طرق ترویج ادیان نوظهور و فرقه‌گرایی به اهداف خود برسند.

به گفته ثابت‌قدم‌وحید، امروز رسالت بسیج رسانه بیشتر از گذشته و در راستای انسجام بخشی بین مردم، اتحاد، ولایتمداری و همچنین تربیت نسل انقلابی است.

مسئول سازمان بسیج و رسانه خراسان شمالی هم در این آیین اظهار کرد: هم‌اکنون 40 نفر از فعالان رسانه این استان عضو این سازمان هستند.

محسن زاهداحمدی با اشاره به اینکه خراسان شمالی بیست و یکمین استان کشور بوده که سازمان بسیج رسانه در آن شکل گرفته است، خاطرنشان کرد: جذب فعالان رسانه‌ای استان در این سازمان در قالب مرحله دوم در حال انجام است.

انتهای پیام/63002/ب30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول