اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار اردبیل:

لایحه بودجه 200 میلیارد تومانی شهرداری آماده ارائه به شوراست

شهردار اردبیل گفت: لایحه بودجه 200 میلیارد تومانی شهرداری اردبیل آماده و تا پایان دی ماه به شورای شهر ارائه می‌شود.

لایحه بودجه 200 میلیارد تومانی شهرداری آماده ارائه به شوراست

صدیف بدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: ما امسال سعی کردیم تا لایحه بودجه سالانه شهرداری با شفافیت و کاستن از برخی تبصره‌ها و قوانین دست و پا گیر در بخش‌های درآمدی و هزینه‌ای تقدیم شورای شهر شود که در این ارتباط امیدواریم در مهلت قانونی شورای شهر نیز این لایحه بودجه را مورد رسیدگی قرار داده و آن را برای اجرا در اختیار شهرداری اردبیل قرار دهد.

وی خاطرنشان کرد: ما بر اساس قانون تا 30 دی ماه لایحه بودجه سال 93 خود را به شورای شهر چهارم تقدیم می‌کنیم و انتظار داریم اول اسفند ماه بعد از بررسی نهایی به شهرداری ابلاغ شود تا ما بر اساس برنامه‌ریزی‌هایی که انجام می‌دهیم بدون تاخیر از اول فروردین ماه لایحه بودجه را اجرایی کنیم.

بدری افزود: کمتر از 30 درصد این بودجه جاری و بیش از 70 درصد بودجه سال 93 شهرداری اردبیل عمرانی است که ما اولویت‌های خودمان را نیز در عملیاتی کردن بسیاری از پروژه‌ها اعلام کردیم.

شهردار اردبیل با بیان اینکه در سال‌های اخیر بودجه جاری سیر نزولی داشته و در نقطه مقابل بودجه عمرانی سه برابر سیر صعودی پیدا کرده است، گفت: در سال‌جاری از 175 میلیارد تومان بودجه شهرداری 32 درصد جاری و 68 درصد عمرانی است که ما در طول سال در بخش‌های مختلف صدها پروژه را تکمیل کرده و به مرحله افتتاح و بهره‌برداری رساندیم.

این مسئول از تقدیم متمم بودجه سال 92 به شورای شهر خبر داد و بیان داشت: در متمم که قرار است هفته جاری در شورای شهر طرح شده و به تصویب اعضا برسد برخی از کمبودها و منابع اعتباری مورد نیاز مورد توجه قرار گرفته و در این زمینه امیدواریم با نگاه واقع‌بینانه شورای شهر بتوانیم در دو ماه باقیمانده از سال طرح‌ها و پروژه‌های بر زمین مانده را تکمیل و برای گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تعدادی از پروژه‌ها را آماده بهره‌برداری کنیم.

بدری ادامه داد: ما یکی از اولویت‌های خود را در سال آینده توسعه فضای سبز، ادامه نهضت آسفالت‌ریزی، توجه به زیباسازی شهری، اهتمام به عملیاتی کردن پروژه‌های مشارکتی و همچنین الکترونیکی کردن و نوین‌سازی ارائه خدمات به مردم قرار دادیم که در این راه امیدواریم خود مردم نیز یاریگر شهرداری باشند.

شهردار اردبیل در پایان گفت‌وگوی خود با خبرنگار فارس در اردبیل تصریح کرد: 15 درصد فضای باز واحدهای مسکونی باید به فضای سبز اجباری تبدیل شود که صدور پروانه و پایان کار از سوی شهرداری منوط به رعایت آن است.

انتهای پیام/62005/ر40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول