اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شهردار تربت حیدریه:

سهم بودجه شهرداری تربت حیدریه از اعتبارات دولتی 13 درصد است

معاون شهردارتربت حیدریه گفت: سهم بودجه شهرداری تربت حیدریه ازمحل اعتبارات دولتی 13 درصد است که تاکنون 1.5 درصد آن اختصاص یافته است.

سهم بودجه شهرداری تربت حیدریه از اعتبارات دولتی 13 درصد است

ابوالقاسم عظیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تربت حیدریه اظهار داشت: در حال حاضر حدود 70 پروژه کوچک و بزرگ عمرانی در شهر تربت حیدریه در لیست برنامه‌های شهرداری قرار دارد که مهم‌ترین آنها شامل بهسازی و بهره‌برداری از فاز اول بلوار شهید باهنر، بهسازی و بهره‌برداری از بلوار وحدت (محورخواف)، تعریض پل ورودی پیشکوه، تکمیل پروژه میدان بار و... است.

وی گفت: با توجه به شرایط خاص اقتصادی که حاکم است و نه تنها بر شهرداری تربت حیدریه بلکه در اکثر شهرهای استان نیز همین وضعیت وجود دارد که دست برنامه‌ریزان را به نوعی بسته نگهداشته است، درآمدهای شهرداری نسبت به سال گذشته کاهش چشمگیری داشته ولی هزینه‌ها با توجه به نرخ تورم افزایش قابل ملاحظه‌ای داشته است.

عظیمی تصریح کرد: وسعت خرابی‌های شهر بسیار زیاد است، حفاری‌های گسترده دستگاه‌های خدمات‌رسان وضعیت معابر و خیابان‌ها را خصوصا در فصل زمستان به هم می‌ریزد در صورتی که هزینه‌های حفاری و آسفالت آن قسمت به شهرداری پرداخت می‌شود ولی با این مبلغ سطح خیابان‌ها به حالت اصلی بر نمی‌گردد.

معاون عمرانی شهرداری تربت حیدریه بیان داشت: بهسازی معابر و خیابان‌های محلات باید از طریق همیاری ساکنین آن محل صورت پذیرد و از 70 مورد تعهد ایجاد شده طی سال گذشته 35 مورد آن از این تعهدات به انجام رسیده است.

وی افزود: سهم بودجه شهرداری تربت حیدریه از محل اعتبارات دولتی حدود 13 درصد است که تاکنون 1.5 درصد آن اختصاص یافته است.

عظیمی گفت: بهسازی پیاده‌روها، ترمیم آسفالت خیابان‌های اصلی، پارک‌ها و... در لیست برنامه‌های اجرایی شهرداری قرار دارد.

معاون شهردار تربت حیدریه تأکید کرد: با توجه به اینکه مسیر بلوار باهنر حد فاصل اداره راه و شهرسازی تا سه‌راهی زندان دارای طرح مصوب است، شهرداری در نظر دارد فاز اول این پروژه را با توجه به شرایط جوی به بهره‌برداری برساند و این فاز که حد فاصل پل شرکت نفت تا باهنر 34 به مساحت 20 هزار متر مربع است، اجرای مرمت و روکش آسفالت آن بالغ بر 10 میلیارد ریال هزینه در بر دارد.

انتهای پیام/2202/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول