اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از 24 تا 27 دی‌ماه جاری صورت می‌گیرد

برگزاری پنجمین نمایشگاه صنایع کشاورزی و دامی در خراسان‌جنوبی

مدیرعامل شرکت صنعت نمایشگاهی آریا گفت: پنجمین نمایشگاه تخصصی صنایع کشاورزی، نهاده‌ها، دام، طیور و ماشین‌آلات وابسته در خراسان‌جنوبی برگزار می‌شود.

برگزاری پنجمین نمایشگاه صنایع کشاورزی و دامی در خراسان‌جنوبی

سیدرضا نیازی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: پنجمین نمایشگاه تخصصی صنایع کشاورزی، نهاده‌ها، دام، طیور و ماشین‌آلات وابسته با همکاری شرکت صنعت نمایشگاهی آریا، سازمان جهاد کشاورزی و سازمان نظام مهندسی کشاورزی در خراسان جنوبی برگزار می‌شود.

وی با بیان این‌که این نمایشگاه از تاریخ 24 تا 27 دی‌ماه جاری برگزار می‌شود، ادامه داد: این نمایشگاه با کمک سایر سازمان‌ها و ادارات ذیربط در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی خراسان جنوبی برگزار می‌شود.

مدیرعامل شرکت صنعت نمایشگاهی آریا از حضور بیش از 30 شرکت در این نمایشگاه خبر داد و افزود: این شرکت‌ها از استان‌های خراسان رضوی، تهران، یزد، البرز و خراسان جنوبی در زمینه‌های خوراک دام و طیور، ادوات و تجهیزات کشاورزی، سموم و آفات نباتی، تحقیقات، آموزش و پژوهش کشاورزی، محصولات کشاورزی، توزین و سنجش در این نمایشگاه حضور دارند.

نیازی گفت: در این نمایشگاه شرکت‌ها مرغداری، دامپروری، بسته‌بندی و توانمندی‌ها، خدمات و تولیدات خود را در معرض دید متخصصان و عموم مردم قرار می‌دهند.

وی خاطرنشان کرد: بازدیدکنندگان و علاقه‌مندان می‌توانند از تاریخ 24 تا 27 دی‌ماه جاری از ساعت 16 تا 21 از این نمایشگاه دیدن کنند.

انتهای پیام/69010/ق20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول