اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل پست چهارمحال و بختیاری خبر داد

پوشش جمعیتی 2700 نفری هر واحد پستی در چهارمحال و بختیاری

مدیرکل پست چهارمحال و بختیاری گفت: در حال حاضر پوشش مساحتی هر واحد پستی در استان 49.8 کیلومتر مربع و پوشش جمعیتی هر واحد پستی 2 هزار و 712 نفر است.

پوشش جمعیتی 2700 نفری هر واحد پستی در چهارمحال و بختیاری

حمیدرضا فضل‌علی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار کرد: آموزش مستمر برای ارتقای کیفیت خدمات پست بسیار ضروری است.

وی افزود: برهمین اساس پست باید به طراحی و عرضه خدمات جدید و خلاقانه بیاندیشد و تلفیقی از سه فعالیت فیزیکی، الکترونیکی و مالی را ایجاد کند.

فضل‌علی‌پور با اشاره به تعداد واحدهای پستـی استان، گفت: در حال حاضر شش اداره و اداره کل، 19 دفتر شهری، 124 دفتر خدمات ارتباطی شهری، 24 نمایندگی پستی روستایی و 157 دفتر خدمات ارتباطی روستایــی ict در سطح استان فعال است.

مدیرکل پست چهارمحال و بختیاری از واگذاری 211 صندوق شخصی در سال‌ جاری خبر داد و افزود: تعداد صندوق‌های پستی منصوبه در سطح شهرها 129 دستگاه و در روستاها 163 دستگاه است.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر پوشش مساحتی هر واحد پستی 49.8 کیلومتر مربع و پوشش جمعیتی هر واحد پستی 2 هزار و 712 نفر است.

فضل‌علی‌پور بر ضرورت ارتقای کیفیت خدمات این شرکت تأکید کرد و گفت: این اداره کل در راستای بهبود خدمات پستی به جامعه و با شناسایی سرویس‌هایی که قابلیت ارائه از طریق پست دارد، تلاش می‌کند نقش موثر خود در کاهش سفرهای زائد و غیرضروری مردم و حفظ محیط زیست و کاهش هزینه‌های انرژی را ایفا کند.

انتهای پیام/68001/صا20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول