اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بناب:

ساختمان جدید پست بناب در حال تخریب است

فرماندار بناب گفت: ساختمان جدید پست بناب در حال تخریب است.

ساختمان جدید پست بناب در حال تخریب است

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، سعید برقی امشب در حاشیه جلسه شورای اداری شهرستان بناب اظهار داشت: عملیات احداث ساختمان جدید اداره پست بناب از سال 1383 آغاز شده است، اما همچنان به علت بی‌توجهی مسئولان شرکت پست این ساختمان به حال خود رها شده است.

وی با بیان اینکه هیچ یک از مسئولان استانی و کشوری پست جوابگوی دلایل تأخیر در تکمیل این ساختمان نیستند، ادامه داد: به نظر می‌رسد مسئولان شرکت پست توجه چندانی به این پروژه ندارند و این جای تأسف است.

فرماندار بناب با بیان اینکه به علت بی‌توجهی مسئولان شرکت پست ساختمان جدیدالاحداث در حال تخریب است، خاطر نشان کرد: بیت‌المال در حال تخریب است، اما هیچ گوش شنوایی در شرکت پست وجود ندارد.

برقی تصریح کرد: هر مسئولی که در اجرای این طرح تعلل و کم‌کاری کرده است، باید مورد بازخواست قرار گیرد.

وی تأکید کرد: در صورتی که مسئولان شرکت پست برای تکمیل این طرح که در سال 87 به 80 درصد پیشرفت رسید، اقدام نکنند، از طریق مراجع قضایی با عوامل تخلف برخورد قانونی خواهد شد.

رئیس اداره پست شهرستان بناب نیز عنوان کرد: عملیات اجرایی ساختمان جدید اداره پست بناب از سال 1383 آغاز شده و تا سال 87 از 80 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار بوده است، اما همچنان این طرح راکد مانده است!

جعفر فروزان‌فر افزود: ساختمان فعلی اداره پست بناب یک ساختمان قدیمی است و در شأن مردم این شهرستان نیست.

وی در پایان بیان داشت: با توجه به پیگیری‌های انجام شده توسط نماینده مردم بناب در مجلس، مدیرعامل جدید شرکت پست قول داده است با رفع موانع و مشکلات موجود در هفته دولت، سال آینده این طرح که جزو طرح‌های ملی است، تکمیل و مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

انتهای پیام/60004/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول