اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کتابخانه‌های عمومی شهرستان زنجان خبر داد

جمع‌آوری 2 هزار و 150 نسخه کتاب در جشنواره هفته کتاب زنجان

رئیس کتابخانه‌های عمومی شهرستان زنجان گفت: در جشنواره هفته کتاب امسال 2 هزار و 150 نسخه کتاب در کتابخانه‌‌های عمومی شهرستان زنجان جمع‌آوری شده است.

جمع‌آوری 2 هزار و 150 نسخه کتاب در جشنواره هفته کتاب زنجان

سیروس نعمتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: نهاد کتابخانه‌های عمومی در طول سال برنامه‌های مختلفی در سطح استان زنجان برگزار می‌کند.

وی به اهم برنامه‌های اجرا شده و فعالیت‌های دو ماهه اخیر کتابخانه‌های عمومی شهرستان زنجان اشاره کرد و افزود: در هفته کتاب امسال جشنواره اهدای کتاب در همه کتابخانه‌های شهرستان زنجان برگزار شد.

رئیس کتابخانه‌های عمومی شهرستان زنجان ادامه داد: در طول این هفته 2 هزار و 150 نسخه کتاب از اهداکنندگان دریافت شده است.

این مسئول برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی، مسابقه مکتوب و آنلاین برای همه مقاطع تحصیلی را از دیگر برنامه‌های اجرا شده اعلام کرد و گفت: کتابخانه عمومی امام حسین(ع) در طول هفته کتاب در شهر زنجان افتتاح شد.

نعمتی با اشاره به اینکه دوره آموزشی مهارت مطالعه در طول دو ماه گذشته امسال برای اعضای کتابخانه‌ عمومی احمد مهدوی زنجان برگزار شده است، بیان داشت: بازدید مدارس از کتابخانه‌های عمومی شهرستان، برگزاری تور آشنایی با کتابخانه و مسابقه کتابخوانی و حضور در همه کتابخانه‌های شهرستان زنجان از دیگر برنامه‌های اجرا شده است.

وی بازدید محسن علیمردانی نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی از کتابخانه‌های عمومی زنجان را از دیگر برنامه‌های برگزار شده در دو ماهه اخیر اعلام کرد.

رئیس کتابخانه‌های عمومی شهرستان زنجان با اشاره به اینکه نمایشگاه کتاب در مجتمع آموزشی پیامبر اعظم(ص) شهر ارمغانخانه برگزار شده است، تصریح کرد: همچنین از دانش‌آموزان فعال در امر کتابخوانی تقدیر صورت گرفته است.

این مسئول با بیان اینکه کارگاه آموزشی نحوه استفاده از خدمات کتابخانه در شهرستان زنجان برگزار شده است، افزود: معرفی طرح‌های مختلف نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و نحوه استفاده از آن‌ها در کتابخانه حاج احمد مهدوی زنجان از دیگر برنامه‌ها است.

برگزاری کارگاه آموزشی ماخذشناسی در کتابخانه‌های عمومی زنجان

نعمتی با اشاره به اینکه کارگاه آموزشی ماخذشناسی و روش استفاده از کتابخانه برای اعضای جدید کتابخانه‌ها اجرا شده است، گفت: جشن کتاب کودک و معرفی کتاب‌های مناسب به کودکان و نوجوانان در کتابخانه‌های زنجان برگزار شده است.

به گفته وی تجلیل از کتابداران، مسئولان کتابخانه‌ها و اعضای انجمن و انتخاب کتابدار و مسئول نمونه شهرستان از دیگر برنامه‌های اجرا شده در دو ماهه اخیر است.

رئیس کتابخانه‌های عمومی شهرستان زنجان خاطرنشان کرد: کتاب‌خوان برگزیده کشوری از کتابخانه عمومی فرهنگ واقع در شهرک کوی فرهنگ زنجان در مراسم هفته کتاب کشور انتخاب شده است.

این مسئول در پایان اذعان داشت: امید است برگزاری برنامه‌های مختلف در طول سال برای دانش‌آموزان، دانشجویان و همه اقشار جامعه مفید واقع شود.

انتهای پیام/73008/ب30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول