اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی همدان تأکید کرد

لزوم توجه به برگزاری پرشور جشنواره خیران کتابخانه‌‌ساز در همدان

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی همدان با اشاره به برگزاری جشنواره خیران کتابخانه‌ساز در همدان از رؤسای شهرستانی و کارشناسان مربوطه خواست تا نسبت به برگزاری باشکوه آن توجه ویژه داشته باشند.

لزوم توجه به برگزاری پرشور جشنواره خیران کتابخانه‌‌ساز در همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، ارشاد استعدادی ظهر امروز در جلسه شورای اداری استان همدان با محوریت گزارش عملکرد امسال اظهار داشت: شاخص‌ها و آمارهای مطرح شده رضایت‌بخش و شایان تقدیر است اما نباید به این سطح از پیشرفت اکتفا کرد.

وی افزود: باید با استفاده از تجربیات و فرصت‌های به وجود آمده همت و قوت مضاعف‌تری را به کار بست و چشم به افق‌های والاتر دوخت.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی همدان تصریح کرد: این خودباوری، امروز در بین کتابداران و کارکنان این اداره کل مشهود و نهادینه گشته و این روند باید با شتابی روزافزون دنبال شود.

وی با اشاره به افزایش قابل توجه تعداد کتابخانه‌های جدیدالتأسیس، سیاست این اداره کل را حمایت همه‌جانبه از راه‌اندازی این کتابخانه‌های دانست و افزود: برای تشویق و ترغیب در راه‌اندازی کتابخانه‌های بیشتر، توسعه بیش از پیش سرانه فضای مطالعه و تسهیل در دسترسی اقشار جامعه به کتاب، باید تمهیدات لازم فراهم آید.

استعدادی با اشاره به پیش رو بودن نخستین جشنواره خیرین کتابخانه‌ساز استان، از رؤسای شهرستانی و کارشناسان مربوطه خواست تا نسبت به این امر توجه ویژه و خاصی داشته باشند و تمام تلاش خود را برای برپایی هرچه باشکوه‌تر این جشنواره و بهره‌مندی مناسب از آن، به کار برند.

انتهای پیام/89029/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول