اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

گلایه مردم خورموج از گرانی گوجه‌فرنگی

مردم خورموج از گرانی گوجه تولیدی شهرستان دشتی با قیمت هر کیلو 3 هزار تومان به شدت گلایه‌مند هستند.

گلایه مردم خورموج از گرانی گوجه‌فرنگی

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دشتی، در مغازه‌های شهر خورموج گوجه‌فرنگی به قیمت هر کیلو 3 هزار تومان عرضه می‌شود.

در حالی که گوجه‌فرنگی در تهران به قیمت 4 هزار تومان در هر کیلو عرضه می‌شود اما در شهر خورموج مرکز شهرستان دشتی گوجه‌فرنگی در مغازه‌های شهر هر کیلو 3 هزار تومان عرضه می‌شود.

عجیب است از مسئولان که آیا گوجه‌فرنگی خود را از بازار تهیه نمی‌کنند چرا خاموش نشسته‌اند گوجه‌فرنگی که در شهرستان تولید می‌شود آیا باید به قیمت 3 هزار تومان به مردم شهرستان دشتی عرضه شود.

یکی از کشاورزان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان دشتی گفت: گوجه‌فرنگی در مزرعه به قیمت هزار و 500 تا هزار و 600 تومان به فروش می‌رسد و این تفاوت قیمت است که به دو برابر توسط دلالان به دست مردم می‌رسد.

ایوب افزود: زحمت کاشت، داشت و برداشت توسط کشاورز انجام می‌شود و شبانه‌روز زجر می‌کشد تا محصول به دست می‌آید اما سودی که در جیب دلالان می‌رود به اندازه نصف آن نیست که عاید کشاورز می‌شود.

مدینه که خود را خانه‌دار معرفی کرد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس گفت: هیچ نظارتی بر بازار نیست گوجه‌فرنگی محصول خود ماست ولی 3 هزار تومان به مردم می‌فروشند سیب‌زمینی در بلوار بسیج هر کیلو دو هزار تومان است اما در مرکز شهر همین سیب‌زمینی را 2 هزار و 500 تومان به فروش می‌رسانند.

حجت دیگر شهروند خورموج نیز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس گفت: شما خبرنگاران داد بزنید گوش شنوایی نیست چه فایده دارد باید مسئولان پاسخگو باشند که نیستند.

این شهروند افزود: سخن ما این است که نه تنها نظارت بر گوجه و سیب‌زمینی بلکه باید بر روی تعمیرگاه‌های خودرو و لوازم یدکی نظارت شود که هیچ نظارتی صورت نمی‌گیرد هر چقدر دلشان خواست اجناس را به مردم می‌فروشند.

انتهای پیام/66001/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول