اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بویین زهرا:

اتحاد رمز ارتقای جامعه به سوی پیشرفت است

امام جمعه شهر بویین زهرا گفت: اتحاد رمز ارتقای جامعه به سوی پیشرفت است.

اتحاد رمز ارتقای جامعه به سوی پیشرفت است

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا، حجت‌الاسلام محمدهمایون زرینه در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر بویین زهرا در مصلی نماز جمعه این شهر اظهار داشت: شهادت امام حسن عسگری(ع) را به محضر امام عصر(عج)، شیعیان و علاقمندان اهل بیت(ع) تسلیت عرض می‌کنیم.

امام جمعه شهر بویین زهرا با اشاره کوتاه به زندگی امام عسگری(ع) به ویژه در مدت شش ساله امامت ایشان تصریح کرد: بنابر روایتی از امام عسگری(ع) پرهیزکارترین مردم کسی است که به هنگام شبهه مراقب بوده و دچار گناه نشود.

وی با دعوت از مردم برای صرفه‌جویی در مصرف گاز ادامه داد: با توجه به سرمای موجود در قسمت‌های مختلف کشور و برای رعایت حال هم‌میهنان در اقصی نقاط با توجه به افت فشار گاز در روزهای اخیر باید نسبت به مصرف بهینه تأکید داشت.

امام جمعه شهر بویین زهرا ادامه داد: همچنین ضرورت دارد تا در راستای همکاری بیشتر با مسئولان، شهروندان بویین زهرا با خرید از میدان تازه تأسیس میوه و تره‌بار این مهم را رونق بخشند. 

زرینه با اشاره به اینکه وحدت نیاز امروز مسلمانان است، ابراز داشت: باید تلاش کرد تا ضمن ایجاد روحیه همدلی در کشور زمینه را برای ارتقای جامعه اسلامی و شکست دشمنان فراهم کرد.

امام جمعه شهر بویین زهرا بیان کرد: همچنین در این راستا امروز دوری از تفرقه و توجه به اصل معنویت‌گرایی در کشور بسیار حساس و مورد توجه است.

انتهای پیام/77005/ی30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول