اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه هشترود:

اتحاد برگ برنده مسلمانان مقابل توطئه‌های استکبار جهانی است

امام جمعه هشترود با اشاره به ‌نقشه دشمنان برای ضربه به اتحاد مسلمانان گفت: اتحاد برگ برنده مسلمانان مقابل توطئه‌های استکبار جهانی است.

اتحاد برگ برنده مسلمانان مقابل توطئه‌های استکبار جهانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از هشترود، حجت‌الاسلام سیدسعید رشادی امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته هشترود که در مسجد جامع این شهر برگزار شد، اظهار کرد: ملت و برادران اهل سنت و تشیع ایران اسلامی همواره با وحدت خود حول محور ولایت فقیه به تمام مشکلات فائق شده‌اند.

وی افزود: با وجود اختلاف‌افکنی دشمنان در بین مردم ایران و بین برادران سنی و شیعه مردم ایران با حفظ وحدت خود به تمام اهداف خود دست یافته‌اند و دشمنان را مأیوس کرده‌اند.

رشادی بیان کرد: در عصر کنونی هدف فرقه‌های نوظهور، بهائیت و وهابیت برای ایجاد تفرقه بین مسلمانان است زیرا موسس و بنیانگذاران آنها یهودیت و صهیونیست‌ها هستند.

خطیب جمعه هشترود یادآور شد: در فتنه 88 هم که برای اختلاف‌افکنی بین ملت ایران بود و سعی داشتند وحدت و انسجام ایرانیان را که در سایه همین وحدت شکوفا شده بود، با ایجاد فتنه و تفرقه از هم جدا کنند، اما با درایت رهبری و ملت ایران نقشه آنها نقش بر آب شد و ملت ایران  فتنه‌گران را به جای خود نشاند و به آنها فهماند که ملت ایران حول محور ولایت فقیه هستند.

وی  اشاره کرد: هدف پیامبر اکرم (ص) هم در آن زمان انسجام‌بخشی به جامعه بود.

رشادی در ادامه افزود: صفوف نمازهای جماعت و جمعه باعث رعب و وحشت دشمنان می‌شود و آنها از چنین انسجام‌هایی در هراسند.

امام جمعه هشترود خاطر نشان کرد: در چنین موقعی هم بی‌اعتنایی به نماز جمعه و جماعت گناه محسوب می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تسلیت فرارسیدن سالروز شهادت امام حسن عسگری(ع) به تبیین فضائل و سیره نورانی آن حضرت پرداخت و تاکید کرد: عمر آن بزرگوار 28 سال بوده و دوران امامتش 6 سال بوده است، در طول این 6 سال تمام تلاش حضرت این بوده که فرهنگ دین و اسلام را در جوامع اسلامی توسعه دهند و فرقه‌های مختلف را در مسیر هدایت قرار دهند.

انتهای پیام/60006/ل30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول