اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه الغدیر یزد:

بیداری اسلامی از ثمرات اشاعه فرهنگ بسیجی در جهان اسلام است

فرمانده سپاه الغدیر یزد، بیداری اسلامی را از ثمرات اشاعه فرهنگ بسیجی در جهان اسلام دانست.

بیداری اسلامی از ثمرات اشاعه فرهنگ بسیجی در جهان اسلام است

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، اکبر فتوحی در مراسم نخستین سالگرد شهدای گمنام دانشگاه صنعت نفت اهواز که امشب با حضور اساتید و دانشجویان دانشگاه صنعت نفت اهواز در کنار یادمان این دو شهید والامقام برگزار شد، اظهار کرد: امروزه فرهنگ بسیجی از مرزهای جغرافیایی ما عبور کرده و به کشورهای دیگر وارد شده است.

وی با تاکید بر اینکه بیداری اسلامی از ثمرات اشاعه فرهنگ بسیجی در جهان اسلام است خاطرنشان کرد: این فرهنگ نه تنها در کشورهای اسلامی نفوذ کرده بلکه تا عمق کشورهای اروپایی نیز رفته است.

این رزمنده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه وظیفه همه ما یک کار جهانی است افزود: ما باید با رهبری ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه‌ای جهانی اسلامی بسازیم.

وی اظهار امیدواری کرد که جهان اسلامی شود و پرچم هدایت آن را رهبر انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه‌ای به دست حضرت ولی عصر (عج) بدهند.

فتوحی بیان کرد: در دنیای کنونی جهانیان از فرهنگ بسیجی در جمهوری اسلامی ایران الگو می‌گیرند و بیدار شده‌اند.

این فرمانده ارشد در سپاه الغدیر یزد در ادامه به بیان اقدامات بازدارنده دانشجویان در مقابل توطئه‌های دشمنان اشاره کرد و گفت: آن‌ها باید در مقابل دشمن خود را به سلاح توکل، توسل و دعا مسلح کنند.

وی تفکر بسیجی را حلال مشکلات کشور دانست و از همه مسئولان خواست تا با تاسی به این فرهنگ و تفکر بر معضلات و مشکلات موجود در جمهوری اسلامی ایران غلبه کنند.

این مسئول در ادامه عنوان کرد: از شهدا بخواهیم که برای ما دعا کنند تا خدایی شویم و همیشه در کنار ولایت باشیم.

فرمانده سپاه الغدیر یزد با بیان اینکه کسانی در کشور هستند که دم از دیانت می‌زنند ولی با ولایت نیستند تاکید کرد: کسی انقلابی است که همیشه در کنار ولایت مطلقه فقیه باقی بماند.

وی تاکید کرد: در دوران دفاع مقدس جوانان ما لباس رزم به تن می‌کردند و به جبهه می‌رفتند ولی امروز دانشجویان ما باید با پوشیدن لباس فرهنگ توامان با علم و خلاقیت را بپوشند و به مقابله با توطئه‌های دشمنان اسلام و جمهوری اسلامی بپردازند.

فتوحی اظهار داشت: امروز ایثارگری شهدای ما باعث شد که صدای اذان مسلمانان نیز برای دشمن خطرناک باشد و برای ملت‌ها بیداری به ارمغان آورد.

وی در ادامه با گرامی داشت یاد و خاطره شهدا گفت: الان که در این محفل حضور داریم شهدا را ما دعوت کرده‌اند و کسانی که برای برپایی این محفل کاری انجام دادند با اجازه شهدا بوده است.

این رزمنده دوران دفاع مقدس در ادامه به مقام شامخ شهدای دانشگاه صنعت نفت ادای احترام کرد و ادامه داد: جا دارد که یادی از شهید محمدجواد تندگویان وزیر نفت دولت شهید رجایی کنیم و به روحش درود بفرستیم.

انتهای پیام/72010/ت40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول