اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه جم:

استاندار بوشهر به مسایل شهرستان‌های استان اشراف کامل دارد

امام جمعه جم گفت: استاندار بوشهر به مسایل شهرستان‌های استان اشراف کامل دارد.

استاندار بوشهر به مسایل شهرستان‌های استان اشراف کامل دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، حجت‌الاسلام محمد گنجی در خطبه‌های امروز نماز جمعه جم با توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: تقوا و پرهیزگاری و دوری کردن از گناه و ناپاکی رمز موفقیت و سربلندی انسان در دنیا و آخرت است و باید در این مسیر گام برداریم.

وی در ادامه با تسلیت سالروز شهادت امام حسن عسگری(ع) افزود: این روز در واقع آغاز امامت حضرت صاحب‌الزمان(عج) است و باید این روز را گرامی بداریم.

امام جمعه جم به اهمیت ولایت فقیه اشاره کرد و یادآور شد: انقلاب اسلامی به برکت ولایت فقیه به پیروزی رسید و تثبیت انقلاب و تداوم آن نیز به برکت وجود ولایت فقیه بوده و باید قدر نعمت ولایت را بدانیم.

گنجی خاطرنشان کرد: با وجود توطئه‌های مختلف دشمنان برای ضربه زدن به نظام اسلامی، دشمنان به توفیق نرسیده‌اند که به برکت جایگاه رفیع ولایت بوده و باید این جایگاه را حفظ کنیم.

وی بر لزوم وحدت و همدلی نیروهای درون انقلاب تاکید کرد و گفت: ایجاد اختلاف بین نیروهای دلسوز انقلاب برای ضربه زدن به نظام است و دلسوزان نظام باید حول محور ولایت فقیه وحدت را حفظ کنند.

امام جمعه جم بیان کرد: مجلس، دولت و قوه قضاییه باید با وحدت و همدلی و در کنار هم برای رشد و بالندگی ایران اسلامی تلاش کنند و نباید این وحدت خدشه‌دار شود.

گنجی تاکید کرد: دشمن بیخ گوش ما نشسته و منتظر اختلاف‌افکنی در بین نیروهای درون نظام است و می‌خواهند انسجام ما را به هم بزنند که باید با محوریت ولایت فقیه در برابر دشمنان ایستادگی کنیم.

وی با اشاره به آغاز به کار استاندار جدید افزود: استاندار بوشهر به مسایل و مشکلات شهرستان‌های مختلف استان اشراف کامل دارد و به ویژه نگاه خاصی به شهرستان جم دارد و امیدواریم مشکلات این شهرستان با تلاش دسته‌جمعی رفع شود.

گنجی با تقدیر از مسئولان شهرستان جم در ایجاد سدهای خاکی گفت: ایجاد این سدها موجبات بهبود وضعیت آب می‌شود و این روند باید تداوم داشته باشد.

انتهای پیام/2451/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول