اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش جم خبر داد

هوشمندسازی 174 کلاس درس در شهرستان جم

رئیس آموزش و پرورش جم از هوشمندسازی 174 کلاس درس در شهرستان جم خبر داد.

هوشمندسازی 174 کلاس درس در شهرستان جم

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، حسین اسکندری پیش از ظهر امروز در نشست مسئولان شهرستان جم اظهار داشت: تعلیم و تربیت امر بسیار مهم و ارزشمندی است و تاثیر مستقیمی بر تمام بخش‌های جامعه دارد.

وی افزود: در راستای کیفیت‌بخشی به نظام تعلیم و تربیت در این شهرستان اقدامات ارزنده و مهمی انجام شده و امیدواریم این روند تداوم یابد.

رئیس آموزش و پرورش جم خاطرنشان کرد: با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر ریشه‌کنی بی‌سوادی در کشور باید تمام تلاش خود را در این زمینه به‌کار گیریم تا روزی شاهد برگزاری جشن باسوادی در شهرستان باشیم.

اسکندری تصریح کرد: یکی از شاخصه‌های ارزیابی کشورها میزان افراد باسواد و تحصیل کرده آنهاست لذا توجه ویژه به امر سوادآموزی ضروری است و مساعدت مردم و مسئولین در این امر مهم به نظر می‌رسد.

وی با اشاره به وضعیت و جایگاه سوادآموزی در شهرستان اضافه کرد: در ارتباط با سوادآموزی در شهرستان جم تلاش‌های بسیار خوبی صورت گرفته و بر اساس حجم فعالیت‌های صورت گرفته در سال تحصیلی گذشته رتبه اول استان بوشهر به این شهرستان تعلق گرفت که با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و فعالیت‌های صورت گرفته، پیش‌بینی می‌شود امسال نیز این روند ادامه داشته باشد.

رئیس آموزش و پرورش جم از هوشمندسازی 174 کلاس درس در شهرستان جم خبر داد و گفت: هم‌اکنون از مجموع 440 کلاس درس در شهرستان جم تعداد 174 کلاس درس هوشمندسازی شده که امیدوار هستیم موجبات موفقیت دانش‌آموزان در تمام عرصه‌ها فراهم شود.

مسئول نهضت سوادآموزی آموزش و پرورش شهرستان جم نیز در این مراسم آمار افراد زیرپوشش سوادآموزی را 146 نفر سوادآموز دانست و افزود: این افراد در قالب 10 کلاس درس مشغول به تحصیل هستند.

حسین کامران، مهلت ثبت نام در دوره‌های تحکیم و سواد آموزی را پایان بهمن ماه دانست و خاطرنشان کرد: افراد بی‌سوادی که سن آنها زیر 50 سال است برای شرکت در دوره‌های سوادآموزی در اسرع وقت به کارشناس سوادآموزی واقع در آموزش و پرورش شهرستان مراجعه کنند.

انتهای پیام/2451/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول