اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز

7 جودوکار افتخارآفرین شهرستان جم تجلیل شدند

در آیینی با حضور مسئولان و مردم، هفت جودوکار افتخارآفرین شهرستان جم تجلیل شدند.

7 جودوکار افتخارآفرین شهرستان جم تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، بعد از ظهر امروز در آیینی با حضور مسئولان و به همت شورای شهر و شهرداری جم و اداره ورزش و جوانان، از هفت نفر از جودوکاران شهرستان جم که در مسابقات استانی و کشوری حائز مقام شده بودند، تجلیل شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان جم در سخنانی در این آیین از همکاری خوب و صمیمانه اعضای شورا و شهردار با هیأت‌های ورزشی تقدیر کرد.

عباس دراهکی این همکاری‌ها را مثال‌زدنی دانست و گفت: به جرأت می‌توان گفت این نوع همکاری در استان بی‌نظیر است.

وی تاکید کرد: به هر میزان در امر ورزش سرمایه‌گذاری شود باز هم کم است و همه مسئولان باید در حد توان و ظرفیت موجود از ورزشکاران رشته‌های مختلف حمایت کنند.

رئیس هیأت جودو شهرستان جم نیز در سخنانی از حضور مسئولین در کلاس آنها تقدیر کرد و خواستار همکاری بیشتر آنها با این هیأت شد.

یوسف طاهری از کمبود سانس سالن و امکانات سخت‌افزاری انتقاد کرد و افزود: انتظار داریم مسئولان در افزایش تجهیزات ورزشی در شهرستان بیشتر تلاش کنند.

وی گفت: شهرستان جم در زمینه جودو استعدادهای خوبی دارد ولی متاسفانه به دلیل نبودن امکانات زیر ساختی، بسیاری از این استعدادها شکوفا نمی‌شوند.

رئیس شورای شهر جم نیز در سخنانی ضمن تقدیر از عملکرد خوب این هیات بیان داشت: به علت موانع قانونی زیاد قادر به کمک به ورزش نیستیم، اما در وسع و توان خود از هیچ کوششی فرو گذاری نخواهیم کرد.

علی پریشان افزود: گسترش ورزش و تفریحات سالم در جامعه امری قابل تقدیر است و باید کاری کنیم که جوانان به ورزش جذب شوند.

در پایان مراسم از حسن دهقان، سعید الماسی، عباس غیاثی، رامین اعتمادی، حمید و مجید بهامین و محمد مهرگانی که در مسابقات استانی و کشوری جودو مقام کسب کرده بودند، تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/2451/ک30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول