اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه پل‌سفید سوادکوه:

مسئولان زمینه ازدواج آسان را فراهم کنند

امام جمعه پل‌سفید سوادکوه با تأکید بر قداست ازدواج، گفت: مسئولان زمینه ازدواج آسان را فراهم کنند.

مسئولان زمینه ازدواج آسان را فراهم کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان سوادکوه، حجت‌الاسلام احمد قربانی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان به سالروز ازدواج حضرت خدیجه و پیامبر گرامی اسلام اشاره کرد و اظهار داشت: حضرت خدیجه (س) نخستین مسلمان به پیامبر اکرم (ص) بود که همه دارایی‌های خود را در اختیار دین اسلام قرار داد.

وی با تاکید بر قداست ازدواج، خاطرنشان کرد: به اهمیت و قداست ازدواج با تاثیرپذیری از فرهنگ بیگانه خدشه وارد شده است.

قربانی، تصریح کرد: مسئولان زمینه ازدواج آسان را فراهم کنند.

منتظران واقعی امام عصر(عج) مطیع دستورات قرآن و ائمه اطهار هستند

 امام جمعه شیرگاه نیز در خطبه‌های نماز جمعه شیرگاه سوادکوه با اشاره به شهادت امام حسن عسگری (ع)، گفت: امام حسن عسگری(ع) کوشا‌ترین انسان را کسی می‌داند که گناه نکند و تلاش در برابر شیطان بیرون و درون تلاش عظیمی است.

حجت‌الاسلام محمد مهدوی با تأکید بر اینکه منتظران واقعی امام عصر(عج) مطیع دستورات قرآن و ائمه اطهار هستند، افزود: مقام معظم رهبری در دیدار با مردم قم، ایمان را از علت‌های اصلی استقامت توصیف فرمودند و ایمان واقعی سبب بصیرت است.

وی با اشاره به اینکه در رسانه‌ها بد اخلاقی بیداد می‌کند، خاطرنشان کرد: اخلاق ما باید با اخلاق پیامبر گرامی اسلامی و ائمه همخوانی داشته باشد.

مهدوی گفت: عکس چهره‌های سرشناس روحانی را در کنار عکس متهم قرار می‌دهند و سبب تخریب روحانیت در رسانه‌ها می‌شوند و در این زمینه‌ها باید کنترل بیشتری انجام شود.

امام جمعه شیرگاه تصریح کرد: بداخلاقی عامل مهم تفرقه و بدبینی است و با اخلاق اسلامی می‌توان دل‌ها را جذب کرد.

برنامه‌های معیشتی سوادکوه اجرایی شود

 خطیب جمعه زیراب سوادکوه نیز در خطبه‌های نماز جمعه زیراب سوادکوه با اشاره به اینکه امام حسن عسگری(ع) در سن 28 سالگی به شهادت رسید، گفت: حضرت زهرا در 18 سالگی و امام جواد در سن 25 سالگی به شهادت رسیدند و از معصومین ما هستند که در سنین جوانی به شهادت رسیدند.

حجت‌الاسلام محمدزمان رضایی با اشاره به حساسیت دوران زندگی امام حسن عسگری(ع)، افزود: خداوند با قدرت خود امام عصر را از شر دشمنان محفوظ نگه داشت.

وی به نشست استانداران با رئیس جمهور اشاره و خاطرنشان کرد: رئیس جمهور به لزوم توسعه همه استان‌ها تاکید کردند و ما هم با تقدیر از تلاش‌هایی که در وضعیت درمانی و معیشتی سوادکوه در حال انجام است، خواهان اجرایی شدن نظرات رئیس جمهور برای شهرستان‌های محروم هستیم.

رضایی در پایان یادآور شد: برنامه‌هایی معیشتی و درمانی شهرستان سوادکوه به‌زودی اجرایی می‌شود.

انتهای پیام/86015/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول