اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:

فراهم کردن شرایط ازدواج راه‌ مبارزه با فساد در جامعه است

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: فراهم کردن شرایط ازدواج برای جوانان یکی از راه‌های مبارزه با فساد و فحشا در جامعه است.

فراهم کردن شرایط ازدواج راه‌ مبارزه با فساد در جامعه است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی پیش از ظهر امروز در کلاس درس اخلاق مدیران استان اظهار داشت: تشکیل خانواده و ازدواج جوانان نقش مهم و اساسی در کاهش آسیب‌های اجتماعی و فساد و فحشا در جامعه دارد که باید به این سنت حسنه پیامبر توجه ویژه شود.

وی تصریح کرد: دین مبین اسلام جوانان را به ازدواج سفارش کرده و تاکید فراوانی به آن داشته که این نشان دهنده اهمیت ازدواج است.

امام جمعه اراک ادامه داد: متأسفانه امروز به دلیل مشکلات اقتصادی بستر لازم برای ازدواج جوانان فراهم نیست که می‌طلبد مسئولان شرایط را برای ازدواج جوانان فراهم کرده و از این طریق با فساد و فحشا مبارزه کنند.

دری ‌نجف‌آبادی فراهم سازی امکاناتی چون اشتغال و مسکن را برای ازدواج جوانان ضروری دانست و گفت: دشمنان انقلاب اسلامی برای رسیدن به اهداف پلید خود علیه ایران اسلامی در صدد ترویج فحشا و فساد در جامعه هستند که مبارزه با فحشا، فساد، اعتیاد و بی‌بند و باری می‌تواند تمام توطئه‌های آنان را نقش بر آب کند.

وی بیان کرد: رسانه‌های خارجی با ساخت و پخش فیلم‌های ضد اسلامی و ضد شیعی و همچنین تبلیغات رسانه‌ای از پیش برنامه‌ریزی شده در صدد منحرف کردن جوانان و نوجوانان ما هستند که باید در برابر نقشه‌های آنان هوشیار بود و از ورود ماهواره به خانه‌ها که یکی از وسایل تهاجم فرهنگ مبتذل غرب است، جلوگیری کرد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با تاکید بر اینکه مدیران نسبت به آینده جوانان ایران اسلامی مسئول هستند، افزود: کوچک‌ترین غفلت در امر خدمت‌ رسانی به جامعه گناهی بزرگ و نابخشودنی است و مدیران باید در هر شرایطی به نقش اصلی خود که همانا خدمت رسانی به مردم است، به خوبی عمل کنند.

انتهای پیام/87013/صا20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول