اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خلخال:

حقوق حقه ملت ایران مدنظر مسئولین مذاکره‌کننده باشد

امام جمعه خلخال گفت: حقوق سیاسی و اقتصادی ملت ایران مدنظر مسئولین مذاکره‌کننده باشد.

حقوق حقه ملت ایران مدنظر مسئولین مذاکره‌کننده باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام والمسلمین امیر رشتبری در خطبه‌های نماز جمعه امروز خلخال گفت: ملت شریف ایران انتظار دارند حقوق سیاسی و اقتصادی ملت بزرگ ایران در مذاکرات هسته ای مدنظر مسئولین باشد و رعایت شود.

رشتبری با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در جمع مردم قم نیز گفت: مذاکرات و تصمیم غرب در عهدشکنی مذاکرات نشان داد که آمریکا از خود اختیاری ندارد و شبکه صهیونیستی تصمیم گیرنده است.

رشتبری گفت: چهره واقعی آمریکا در مذاکرات اخیر در دیدگاه ملت‌های جهان پدیدار گشت و همه به خباثت آمریکا پی بردند.

 

امام جمعه خلخال خاطرنشان کرد: استکبار در تلاش است تا چهره نظام مقدس جمهوری اسلامی را در دنیا مخدوش سازد و برای رسیدن به این هدف خود تمامی ابزار و متحدانش را به کار گرفته است.

وی تصریح کرد: ملت ایران پشتیبان نظام و کشور خود هستند و به استکبار جهانی باج نخواهند داد.

رشتبری در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تسلیت ایام شهادت امام یازدهم شیعیان حضرت امام حسن عسگری (ع) ، درگذشت دولتمرد ایرانی امیرکبیر را گرامیداشت.

امام جمعه خلخال همچنین به فرا رسیدن سالروز شهادت جد پیامبر اکرم(ص) حضرت عبدالمطلب اشاره و نزدیکی هفته وحدت را تبریک گفت و افزود: تنها دستاویز دشمن برای دستیابی به اهداف خود در مناطق مختلف جهان تفرقه‌افکنی است و ملت ایران با توجه به فرارسیدن این هفته بیش از گذشته با وحدت خود با آرمان‌های نظام تجدید میثاق خواهند کرد.

رشتبری جمع‌آوری سرمایه خوب برای روز قیامت را در این دنیا یادآور شد و بر لزوم توجه به ایتام و دستگیری از نیازمندان و فقراء در جامعه تاکید کرد و گفت: خداوند به انسان اختیار داده و 124 هزار پیامبر و 14 معصوم برای هدایت جامعه بشری مامور نموده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رشتبری با یادآوری تحرکات اخیر دولت عربستان در حمایت از گروه‌های تروریستی و افراطی در عراق این عمل را محکوم کرد.

رشتبری در پایان بخش سخنان خود دستگیری بابک زنجانی را آغاز مرحله جدیدی برای مقابله و مبارزه با مفاسد اجتماعی عنوان نمود و گفت: سال‌ها پیش مقام معظم رهبری در نامه‌ای از سران سه قوه خواستند تا با مفاسد اقتصادی برخورد شود و ملت ایران نیز این انتظار را در فضای کنونی به صورت قاطع از قوه قضائیه دارند.

انتهای پیام/62008/ر40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول