اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه پلدختر:

اوباما بداند ملت ایران از مواضع هسته‌ای خود کوتاه نمی‌آیند

‌امام جمعه پلدختر گفت: اوباما بداند ملت ایران از مواضع هسته‌ای خود کوتاه نمی‌آیند.

اوباما بداند ملت ایران از مواضع هسته‌ای خود کوتاه نمی‌آیند

 حجت‌الاسلام والمسلمین  علی‌محمد لروند امروز در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس با اشاره به صحبت‌های رئیس جمهور آمریکا مبنی بر اینکه تمام گزینه‌ها از جمله گزینه نظامی علیه ایران روی میز است، گفت: به عنوان یک طلبه به اوباما می‌گویم، مشت آهنین ملت ایران میز و دهانت را با هم خرد می‌کند که دیگر صحبت از گزینه برای جمهوری اسلامی نکنید.

وی با حمایت از مواضع اخیر مجلس و ارائه طرح غنی‌سازی 60 درصد افزود: این حرکت به غرب و آمریکا خواهد فهماند که فشار و تهدید بر ملت ایران اثری ندارد.

امام جمعه پلدختر در ادامه با انتقاد از عملکرد نیروی انتظامی پلدختر اظهار داشت: ‌سارقان با کمال خونسردی پس از کشیدن سیگار 300 متر کابل برق را از خیابان اصلی شهر به سرقت می‌برند و خسارت میلیونی به تاسیسات شهری می‌زنند و این برای نظام اسلامی خوشایند نیست.

وی همچنین به ارائه گزارش خلاف واقع مسئولان شهر اشاره کرد و گفت: این گزارش دروغین برای عدم تائید حکم شهردار منتخب صورت گرفت که با دخالت اینجانب و روشن شدن قضیه برای استاندار حکم شهردار پلدختر تایید شد.

لروندافزود: ائمه جمعه به خاطر اینکه دولتی نیستند و حقوقی از دولت دریافت نمی‌کنند و در بیشتر شهرها حقوق راننده امام جمعه را شهرداری‌ها تامین می‌کنند، اما متاسفانه برخی از اعضای شورای شهر برای فشار به امام جمعه با مصوبه شورا برای پرداخت حقوق راننده وی مخالفت کردند.

وی اظهار داشت:‌ دو عضو شورای شهر پلدختر که مخالف تأمین حقوق راننده امام جمعه هستند، ادعای ولایتمداری می‌کنند، در حالی که اینگونه عمل می‌کنند.

امام جمعه پلدختر گفت: بارها برای رفتن به جلسات استانی خودم پشت فرمان ماشین نشسته‌ام و رانندگی کردم و الان هم هیچ احتیاجی به راننده ندارم و زیر بار منت هیچ حزب و جناحی نمی‌روم و همواره دفاع از حقوق محرومان و مستضعفان را مهمتر از همه چیز می‌دانم.

انتهای پیام/ 85009/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول