اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی دو روز

قاتل خاموش جان 5 کاشانی را گرفت

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کاشان، از جان باختن پنج نفر طی دیروز و امروز با گاز مونو اکسید‌ کربن در این شهرستان خبر داد.

قاتل خاموش جان 5 کاشانی را گرفت

سید محمد حسین مکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: با افزایش برودت هوا طی هفته جاری چهار نفر کارگر یکی از شرکت‌های فرش ماشینی در شهرستان آران و بیدگل در محل سکونت خود در خیابان دانشگاه، محدوده دانشکده هنر، روز گذشته به دلیل استفاده از بخاری گازی بدون دودکش و استنشاق گاز مونو اکسید کربن جان خود را از دست دادند.

وی افزود: طی تماسی که ساعت 12:20 دقیقه روز گذشته با مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی کاشان گرفته شد با اعزام نیروهای اورژانس به محل مشاهده می‌شود چهار نفر کارگر به اسامی حسین حمیدی، جواد سکوتی، مرتضی بذری و محسن بذری به دلیل استنشاق گاز مونو اکسید کربن جان خود را از دست دادند.

به گفته وی، روز گذشته بعد از این که این چهار نفر کارگر شاغل در یکی از شرکت‌های فرش ماشینی شهرستان آران و بیدگل در محل کار خود حاضر نمی‌شوند با تلفن‌های همراه آنان تماس گرفته می‌شود اما پاسخگو نمی‌شوند و بعد از مراجعه به منزل آنان در خیابان خیابان دانشگاه با جنازه آنان روبرو می‌شوند.

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کاشان یادآور شد: در حادثه مشابه‌ دیگری در خیابان راه آهن که ساعت 6:30 دقیقه صبح امروز جمعه به مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کاشان اطلاع داده شد با اعزام نیروهای اورژانس به محل مشاهده شد خانم 30 ساله‌ای به نام سلطان رحیمی بر اثر استنشاق گاز مونو اکسید کربن جان خود را از دست داده و پسر 17 ساله این خانواده به نام فرهاد رحیمی توسط نیروهای اورژانس 115 کاشان به بیمارستان اعزام شده است.

مکی، با تأکید بر استفاده از روش‌های استاندارد و مطمئن برای دفع مونو اکسید کربن از محیط متذکر شد: نصب بخاری در ساختمان باید توسط افراد متخصص و دارای صلاحیت‌های کافی انجام پذیرد.

انتهای پیام/2406/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول