اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول تبلیغ و ارتباطات مرکز تخصصی مهدویت کشور:

اتکا به عترت و قرآن مانع انحراف در دین می‌شود

مسئول تبلیغ و ارتباطات مرکز تخصصی مهدویت کشور با تاکید بر این که اتکا به عترت و قرآن مانع انحراف در دین است، گفت: اطاعت‌پذیری از امام زمان(عج) را جدی بگیریم و مهدویت روح حاکم زندگی ما باشد.

اتکا به عترت و قرآن مانع انحراف در دین می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس در ساری، حجت‌الاسلام محمدرضا نصوری صبح امروز در مراسم سوگواری امام حسن عسکری(ع) در امامزاده عباس(ع) ساری با بیان اینکه این امام بزرگوار به صورت مظلومانه به شهادت رسید، افزود: مرقد مطهر امام حسن عسکری(ع) به صورت مظلومانه و بدون زائر و در محدودیت‌های خاص خودش است.

مسئول تبلیغ و ارتباطات مرکز تخصصی مهدویت کشور ابراز امیدواری کرد: آزادانه و در کنار مرقد مطهر این امام بزرگوار به ساحت مقدس امام حسن عسکری(ع) عرض ادب کنیم.

نصوری با تاکید بر اینکه باید به دغدغه‌های امامان معصوم توجه کنیم، افزود: بندگی کردن برای خداوند الگو می‌خواهد که برای انتخاب الگو باید به‌دنبال یک انسان کامل از نظر معنویت باشیم.

وی یکی از راه‌های نزدیکی به خداوند را حرکت کردن در مسیر امامان معصوم دانست و بیان‌داشت: هرچه در عمل و رفتار به امامان نزدیک شویم به همان اندازه به خداوند نیز نزدیک می‌شویم.

نصوری با اشاره به اینکه امام زمان(عج) پس از ظهور خود 313 سرباز و یار دارد، افزود: با توجه به روایات این تعداد سرباز غیر عرب هستند.

وی با تاکید بر اینکه لقمه حرام انسان را از تقرب و نزدیکی به خداوند دور می‌کند، بیان کرد: لقمه حرام سبب عدم قبولی استجابات به درگاه خداوند می‌شود.

مسئول بنیاد مهدویت مازندران تصریح کرد: اگر می‌خواهیم بندگی خداوند را بکنیم باید همان راهی که امامان ما طی کردند را ما شیعیان و مسلمانان انتخاب کنیم.

نصوری با تاکید بر این که اتکا به عترت و قرآن مانع انحراف در دین است، گفت: اطاعت‌پذیری از امام زمان(عج) را جدی بگیریم و مهدویت روح حاکم زندگی ما باشد.

وی با بیان اینکه در جامعه آرمانی امام زمان(عج) ربا وجود ندارد، افزود: اگر در جامعه ما ربا رو به افزایش باشد، یعنی ما از مسیر منتظران امام زمان(عج) فاصله گرفته‌ایم.

مسئول تبلیغ و ارتباطات مرکز تخصصی مهدویت کشور با اشاره به اینکه در زمان امام حسن عسکری(عج) محدودیت‌های زیادی برای شیعیان وجود داشت، افزود: امام حسن عسکری(ع) زمینه‌سازی غیبت امام زمان(عج) را در جامعه ایجاد کرد. در زمان غیبت باید مسیر بندگی خدا را بشناسیم و خود را از نظر منتظر واقعی بودن، ثابت کنیم. در زمان غیبت باید سطح معرفتی جامعه منطق بر آرمان‌های امامان معصوم باشد.

انتهای پیام/86003/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول