اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

وضعیت کنونی آستان بی‌بی حکیمه(ع) در شأن این امامزاده نیست

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: وضعیت کنونی عمرانی بقعه متبرکه بی‌بی حکیمه(س) در خور و شأن این امامزاده نیست.

وضعیت کنونی آستان بی‌بی حکیمه(ع) در شأن این امامزاده نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، سید موسی خادمی ظهر امروز در دومین نشست استانی کنگره ملی بی بی حکیمه(س) «کوکب زاگرس» که با حضور معاون فرهنگی اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه و مسئولان استانی و محلی در بقعه متبرکه این امامزاده برگزار شد، اظهار کرد: برگزاری کنگره ملی بی‌بی حکیمه(س) گام مهمی در راستای توسعه فرهنگ دینی و مذهبی و شناساندن این بقعه متبرکه است.

وی افزود: اگر بتوانیم بقعه متبرکه بی‌بی حکیمه(س) را گسترش دهیم این امر خود نوعی تبلیغ و ترویج اهل بیت(ع) به شمار می رود.

خادمی با بیان اینکه وضعیت کنونی بقعه متبرکه بی‌بی حکیمه(س) در شأن و جایگاه این امامزاده نیست، تصریح کرد: برگزاری کنگره ملی می‌تواند تأثیر زیادی در شناساندن بی‌بی حکیمه(س) در سطح کشور همچنین تبدیل شدن آن به چهارمین حرم اهل بیت(ع) در کشور شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به برخی مشکلات در خصوص ساخت و سازهای اطراف حرم بی‌بی حکیمه(س) و مسیر دسترسی آن، گفت: در حوزه ساخت و سازهای خارج از حرم از جمله جاده‌های ارتباطی باید کارهای بیشتری صورت گیرد و در این زمینه همه باید دست به دست هم دهیم.

خادمی با اشاره به همکاری‌های خارج از استان در زمینه بازسازی و برطرف کردن مشکلات بقعه متبرکه بی‌بی حکیمه(س) عنوان کرد: با توجه به این‌که زائران زیادی از استان های همجوار و کشورهای حوزه خلیج فارس به این بقعه متبرکه می‌آیند؛ همکاری منطقه‌ای می‌تواند سبب تسریع و بهبود روند آماده‌سازی این امامزاده برای برگزاری کنگره ملی بی‌بی حکیمه(س) و عمران و پیشرفت آن شود.

وی تشکیل کمیته‌های علمی، فرهنگی، تبلیغی و اجرایی را از جمله راهکارهای تسریع در توسعه بقعه متبرکه بی‌بی حکیمه(س) دانست.

انتهای پیام/82014/ر30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول