اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بهزیستی سراوان خبر داد

پرداخت مستمری به بیش از هزار مددجو در سراوان

رئیس بهزیستی سراوان گفت: بهزیستی شهرستان سراوان به هزار و 153 نفر مددجو و 756 معلول مستمری پرداخت می‌کند.

پرداخت مستمری به بیش از هزار مددجو در سراوان

محمدیوسف ملازهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان گفت: رضایتمندی مددجویان تحت حمایت بهزیستی و نشاندن لبخند بر لبان معلولین نیازمند بهترین و با ارزش‌ترین پاداش دنیوی و اخروی برای مددکاران بهزیستی است.

وی ادامه داد: - پرداخت شهریه تحصیلی به 69 نفر (49 نفر امور اجتماعی و 20 نفر دانشجوی معلول)، پرداخت جهیزیه به 17 خانوار، فعالیت مرکز ترک اعتیاد تولد دوباره با پذیرش 180 نفر، فعالیت مرکز dic و خدمات سیار و گذری کاهش آسیب به طور متوسط روزانه 30 نفر، صدور مجوز دو موسسه خیریه در آینده ای نزدیک که کارهای مقدماتی آن به اتمام و مراحل پایانی خود را طی می‌کند، پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی در بهمن ماه به 30 نفر از مددجویان از مهمترین اقدامات اداره بهزیستی سراوان بوده است.

ملازهی افزود: کوچک‌ترین تلاش و همت مددکاران بهزیستی برای تسکین آلام روحی و جسمی معلولین و مددجویان تحت پوشش که منجر به کاهش بروز و شیوع معلولیتها و آسیب‌های اجتماعی در سطح جامعه می‌شود، باعث رضایتمندی خداوند و عاقبت بخیری در دنیا و آخرت خواهد شد.

رئیس بهزیستی سراوان افزود: به دلیل وجود مشکلات عدیده پیش روی جامعه هدف بهزیستی، کمبود اعتبارات و محدودیتهای نیروی انسانی در مناطق کمتر برخوردار، سختی کار پرسنل بهزیستی در این مناطق چند برابر است، ولی براساس وظیفه قانونی و شرعی همکاران پرتلاش بهزیستی در جنوب استان هرگز از انجام رسالت خطیر مددکاری خود کوتاه نیامده‌اند و همواره بهترین خدمات را به جامعه هدف خود ارائه کرده‌اند.

وی گفت: بهزیستی اکنون در حال شناخته شدن در جامعه و به بهتر زیستی برای زندگی مردم تبدیل شده و همه خواستار «به زیستن» هستند.

رئیس بهزیستی سراوان افزود: نگاه‌ها به بهزیستی در حال تغییر است و اکنون دید جامعه به بهزیستی مثبت است که باید این نگاه تقویت شود و تلاش کنیم نیازها و آسیب‌ها در جامع رفع شود.

این مسئول بیان داشت: کارها را باید به دقت عملیاتی کرد و فاصله‌ای بین اجرای آنها نباید باشد زیرا انتظارات از بهزیستی بیشتر شده و همه افراد خواستار بهتر زیستن هستند، اگر در خانواده‌ای فرزندان از آسیب ها فاصله داشته باشند "به زیستن" است.

ملازهی به عملکرد سه ماهه سوم در سال جاری اشاره کرد و گفت: با توجه به دید وسیع نظام جمهوری اسلامی به جامعه هدف در زمینه‌های مختلف خدمات شایانی انجام شده که با توجه به محدودیت‌ها هنوز جای کار بسیار است.

انتهای پیام/75004/ن20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول