اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دهه‌فجر 700 برنامه در حوزه ورزش و جوانان مازندران برگزار می‌شود

در دهه فجر از سوی سه حوزه ورزش، جوانان و فرهنگی بیش از 700 برنامه در مازندران انجام می‌شود.

دهه‌فجر 700 برنامه در حوزه ورزش و جوانان مازندران برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، در نخستین جلسه کمیته ورزش و جوانان ستاد دهه فجر مازندارن که بعد از ظهر  امروز در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان استان در ساری برگزار شد، مقرر شد 700 برنامه در سه حوزه ورزشی، جوانان و فرهنگی انجام بگیرد.

در این جلسه حجت‌الاسلام یوسف یوسف‌پور رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران و مسئول ستاد دهه فجر استان، احمد سعادتمند مدیرکل ورزش و جوانان استان و معاونان، مجتبی قدمی و محمد لطیفی دبیر و مسئول دبیرخانه ستاد و اعضا ستادی برنامه دهه فجر حضور داشتند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران در این مراسم با برشمردن خاطرات دوران انقلاب که همراه با پیروزی شکوهمند ایران اسلامی بود، گفت: اهداف و دغدغه‌های بزرگان دین اسلام و نهضت اسلامی در تمامی دوران به‌ویژه عصر حاضر بر پاسداری از نظام مقدس دین اسلام است. 

حجت‌الاسلام یوسف یوسف‌پور تصریح کرد: در سی و پنجمین پیروزی بهار انقلاب از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان برنامه‌های بسیار خوبی ارائه می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران نیز در این مراسم با اشاره به فرمایشات حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری و سیاست دولت تدبیر و امید درباره گرامیداشت ایام دهه فجر گفت: با توجه به طیف وسیع تحت پوشش و گسترده کاری حوزه ورزش و جوانان بر لزوم حضور و فعالیت حداکثری احاد ورزشکاران به ‌ویژه جوانان تاکید شد.

احمد سعادتمند تصریح کرد: به مانند موفقیت ورزشکاران مازندرانی در کسب مدال و افتخار آفرینی بین‌المللی جوانان و مردم غیور میهن اسلامی به‌ویژه شهروندان مازندرانی با حضور حداکثری خود در انتخابات زمینه مایوس شدن دشمنان قسم خورده را پدید آورند.

به گزارش فارس، در دهه فجر امسال در مازندران قرار است 10 برنامه شاخص در سطح استان، 35 برنامه محوری و بیش از 700 برنامه در سه حوزه ورزش، جوانان و فرهنگی انجام شود.

انتهای پیام/86005/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول